Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره پست خلیل‌آباد گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا ترافیک مرسولات پستی در شهرستان به شدت افزایش یافت به طوری که درآمدهای اینترنتی اداره پست این شهرستان از بابت توزیع ۸۰ درصد رشد داشته است.

حسین قاسم‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سفارشی، امانت، پیشتاز، بسته پیشتاز و پست ویژه جزو مرسولات پستی هستند، به وضعیت ترافیک مرسوله‌های پستی وارده در شهرستان اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۹ پاکت سفارشی داشته‌ایم که ۵۰ درصد آن تحویل اداره پست و باقی تحویل دفاتر پستی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت ۳۸۳ امانت در شهرستان داشته‌ایم که از این تعداد ۲۷۴ امانت تحویل اداره پست و باقی نیز به دفاتر پستی تحویل شده است. همچنین از ابتدای امسال تاکنون شهروندان خلیل‌آبادی ۵۸۴ بسته به صورت سفارشی ارسال کرده‌اند که ۵۶۴ بسته را به اداره پست و باقی را به دفاتر پستی تحویل داده‌اند.

رییس اداره پست خلیل‌آباد گفت:  ۶۱۸۹ پاکت پیشتاز در این مدت توسط شهروندان پست شده که تحویل گیرنده ۳۲۸۷ پاکت برای ارسال به مقصد اداره پست بوده است. در این مدت همچنین ۶۳۳۵ بسته پیشتاز دریافت شده که ۷۵۰ بسته را فقط دفاتر قبول کرده‌اند و باقی توسط شهروندان تحویل اداره پست شده است.

قاسم‌نژاد ادامه داد: در بخش سرویس ویژه ۴۱۹ بسته در شهرستان تحویل دفاتر پستی و اداره پست شهرستان شده که ۳۱۳ بسته معادل ۶۰ درصد را اداره پست دریافت نموده است. همچنین مرسولات پست ویژه فقط ۷۵ بسته بوده که تحویل گیرنده ۶۶ بسته برای ارسال به مقصد اداره پست شهرستان خلیل‌آباد بوده است.

وی همچنین به وضعیت توزیع روزانه مرسولات پستی در روستاها اشاره کرد و گفت: روزانه ۲۵۰ بسته و پاکت پستی تحویل دفاتر پستی و همچنین ۲۰۰ تا ۲۵۰ بسته توزیع می‌شود.

فعالیت ۱۱ فروشگاه اینترنتی

رییس اداره پست خلیل‌آباد در ادامه از توزیع روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ بسته و پاکت پستی در شهر خلیل‌آباد خبر داد و افزود: قبول خریدهای اینترنتی در شهرستان خلیل‌آباد رشد ۷۰ درصدی و توزیع بسته‌های اینترنتی نیز رشد ۸۰ درصدی داشته است.

وی گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا ترافیک مرسولات پستی در شهرستان به شدت افزایش یافت به طوری که درآمد خرید اینترنتی اداره پست از بابت توزیع ۸۰ درصد رشد داشته است.

قاسم‌نژاد همچنین از فعالیت ۱۱ فروشگاه‌ اینترنتی در شهر خلیل‌آباد خبر داد و افزود: حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد درآمد پست شهرستان از فروشگاه‌های اینترنتی است.

وی گفت: اگر چه قرارداد جی نف(آدرس مکان محور) در شهرستان منعقد شده اما اجرایی شدن آن نیازمند انجام طرح پلاک‎کوبی کد پستی است که باید توسط شهرداری تامین بودجه و اجرایی شود.

رئیس اداره پست خلیل‌آباد افزود: چون ادارات و بانک‌ها قبل از خدماتی که بخواهند به متقاضیان ارائه دهند، ابتدا باید احراز مکانی انجام شود؛ به همین خاطر  ارائه کد پستی ۱۰ رقمی در شهرستان رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: اگر چه سال قبل از جهاد کشاورزی درخواست داشتیم لیست کسانی که در حوزه تولیدات و محصولات بومی محلی و بسته بندی فعالیت دارند را ارائه دهند اما هنوز چنین موضوعی اتفاق نیفتاده است.

قاسم‌نژاد افزود: اگر این اتفاق بیفتد و بتوانیم این افراد را شناسایی کنیم، غرفه بازار الکترونیک به صورت رایگان به آن‌ها خواهیم داد تا بتوانند محصولات را به صورت اینترنتی ارسال کنند. این افراد می‌توانند در منزل یک باجه قبول پست داشته باشند؛ حتی ۳۰ درصد تخفیف نسبت به باجه قبول خود اداره پست یا دفاتر پیشخوان شامل حالشان می‎شود.

رئیس اداره پست خلیل‌آباد با بیان اینکه اکنون ۸ فروشگاه اینترنتی در شهرستان از غرفه بازار الکترونیک ارسال مرسولات دارند، تصریح کرد: اگر مسئولان همکاری بیشتری در معرفی خدمات پست با این اداره داشته باشند خواهیم توانست خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

وی گفت: چون ۸۰ درصد مشتریان بسته‌های خود را آخر وقت اداری برای ارسال به پست می‌آورند به همین خاطر با مشکل مواجه می‌شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها پست شهرستان خلیل آباد مرسولات پستی مرسولات پست دفاتر پستی قاسم نژاد ۸۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت