Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با پیوستن 10 هزار حامی جدید به "پویش ایران مهربان"، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین استان از 34 هزار نفر فراتر رفت.

پیمان ترکمانه در آیین تجلیل از حامیان فرزندان ایتام و محسنین تاثیرگذار در برگزاری کیفی پویش بزرگ "ایران مهربان" که با حضور تعدادی از خیران و مسئولان به صورت وبینار برگزار شد، گفت: پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال گذشته با هدف جذب حامیان معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکمانه با بیان اینکه این پویش با همت و مساعدت خیران نیکوکار، استانداری، سپاه پاسداران، دستگاه های اجرایی و اصناف و مشاغل برگزار شده، اظهار کرد: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان تاکنون 10 هزار حامی جدید حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را برعهده گرفته اند.

وی با یادآوری اینکه این نهاد حمایت از 10 هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمانشاه را بر عهده دارد، ادامه داد: با پیوستن حامیان جدید به پویش ایران مهربان، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی از 34 هزار نفر فراتر رفته است.

ترکمانه تاکید کرد: مساله ارزشمند در این پویش افزایش میانگین کمک های دریافتی فرزندان ایتام در استان به حدود 900 هزار تومان در ماه است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: با اجرای پویش ایران مهربان در کشور و به تبع در استان کرمانشاه هیچ فرزند یتیم و محسنینی بدون حامی نمانده است.

ترکمانه تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت خیران نیک اندیش، اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی بر تعداد حامیان و کیفیت پویش ایران مهربان افزوده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: حامیان نیکوکار در شش ماهه نخست امسال 31 میلیارد تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا کرده اند که این میزان کمک از رشد 92 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی كرمانشاه منطقه کرمانشاه پویش ایران مهربان استان کرمانشاه ایتام و محسنین فرزندان ایتام حامیان معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس