Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - براساس گزارش‌های خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های استان‌ تهران، هم‌اکنون وضعیت سوخت‌گیری در برخی جایگاه‌های سوخت‌‌ ‌به روال سابق بازگشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، باتوجه به نقص فنی ایجاد شده در سیستم یکپارچه سوخت سهمیه‌ای کشور در برخی جایگاه‌های سوخت شهرستان‌های استان تهران نیز اختلالاتی ایجاد شده که با توجه به تمهیدات صورت گرفته در حال حاضر فرآیند توزیع سوخت در برخی جایگاه‌های فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از جایگاه عرضه سوخت در ری در فعال هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسین توکلی کجانی با تأکید بر فعالیت برخی جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: از لحظات ابتدایی به وجود آمدن نقص فنی در سیستم یکپارچه سوخت سهمیه‌ای کشور کارشناسان و عوامل فنی پخش فرآورده‌های نفتی در تلاش جهت برطرف شدن هرچه سریع‌تر مشکل به‌صورت دستی هستند.

وی افزود: در حال حاضر فرآیند توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت که مشکل فنی آن رفع شده است بدون نیاز به کارت سوخت و استفاده از سیستم سهمیه‌بندی در حال انجام است و همشهریان عزیز در حال سوخت‌گیری بدون هیچ‌گونه مشکل خاصی هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: کارشناسان و عوامل فنی مربوطه به‌صورت مستمر در حال تلاش جهت رفع مشکل و برطرف شدن ایراد فنی به وجود آمده در سیستم توزیع سهمیه‌ای هستند که به‌محض برطرف شدن مشکل فرآیند توزیع در سایر جایگاه‌های سطح شهرستان به حالت عادی درآمده و رانندگان می‌توانند پس از اعلام از سهمیه موجود در کارت‌های سوختشان نیز استفاده کنند.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی هیچ‌گونه اتفاق و یا کسر موجودی در کارت‌های سوخت هموطنان صورت نخواهد گرفت و پس از حل مشکل شبکه اصلی همان مقدار سوخت موجود در کارت‌ها و با همان قیمت در دسترس هموطنان است.

تمامی جایگاه‌های سوخت بهارستان در حال خدمات‌دهی هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، هادی تمهیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش کارشناسان شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان سوخت‌گیری در جایگاه‌ها به‌صورت دستی و با قیمت آزاد امکان‌پذیر شد.

وی افزود: تمامی جایگاه‌های سوخت شهرستان هم‌اکنون فعال و در حال خدمات‌دهی هستند.

فرماندار بهارستان در ادامه گفت: بهارستان دارای 8 تا جایگاه فعال سوخت است که هیچ گونه تجمعی را در آن شاهد نبودیم و در حال حاضر سوخت بنزین به‌صورت آزاد در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

فعال‌سازی سوخت‌گیری در 4 پمپ بنزین شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مهدی حیدری با اشاره به اختلال ایجاد شده در عرضه سوخت اظهار داشت: 12 جایگاه سوخت در شهرستان دماوند وجود دارد که از این تعداد 4 جایگاه فعال شده و سوخت‌گیری در حال انجام است.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت ایران (مرکز شهر رودهن)، فیروزان (محور فیروزکوه - دماوند محدوده سربندان)، چنار غرب (محور تهران - دماوند محدوده چناران)، موسوی (محور رودهن - بومهن محدوده مهرآباد) فعال هستند.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: با توجه به اینکه شرایط ساخت دستگاه‌های جایگاه‌های سوخت دیگر متفاوت است، کارشناسان فنی باید به‌صورت حضوری این جایگاه‌ها را فعال‌سازی کنند لذا کارشناسان و مسئولان مربوطه در حال پیگیری هستند و به‌زودی مشکل تمام جایگاه‌ها برطرف خواهد شد.

آغاز عرضه بنزین با نرخ آزاد در جایگاه‌های سوخت اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود مرسلپور با اشاره به سوخت رسانی بی‌وقفه در شهرستان اظهار داشت: بلافاصله پس از بروز نقص فنی در جایگاه‌های سوخت کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان در جایگاه‌های سوخت حضور یافتند تا سیستم‌ها را از حالت هوشمند خارج کنند تا سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها آغاز شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت میدان نماز و امام رضا (ع) در کمربندی الغدیر در حال انجام است افزود: سوخت‌گیری در سایر جایگاه‌های سوخت شهرستان نیز به مرور آغاز می‌شود.

سه جایگاه سوخت در شهرستان رباط‌کریم فعال شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، ایمانی رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: پس از وقفه و مشکلی که در جایگاه‌های سوخت ایجاد شد در حال حاضر 3 جایگاه سوخت در شهرستان رباط‌کریم فعال شدند.

وی افزود: سوخت به میزان لازم وجود دارد لذا مردم نگران نباشند و همشهریان عزیز می‌توانند تا حل مشکل از کارت‌های سوخت خود جایگاه‌های موجود استفاده کنند.

70 درصد جایگاه‌های سوخت استان چهارمحال و بختیاری مشغول ارایه خدمات هستند70 درصد جایگاه‌های سوخت بنزین در استان آذربایجان‌غربی فعال هستندبیش از 50 درصد جایگاه‌های عرضه سوخت استان مازندران در منطقه شرق و میانه فعال شدند + فیلم

شایعه افزایش قیمت بنزین در پردیس بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، عبدالعظیم رضایی با اشاره به اختلال ایجاد شده در عرضه سوخت اظهار داشت: شایعه افزایش قیمت بنزین بی‌اساس است و بهتر است که شهروندان درشرایط فعلی از ازدحام در جایگاه‌های بنزین خودداری کنند.

وی افزود: به آگاهی شهروندان عزیز می‌رساند در شهرستان پردیس پمپ‌بنزین‌ها در مدار و فعال هستند و خدمات‌رسانی دارند و همان‌طور که وزیر کشور اعلام کرده‌اند شهروندان نباید نگرانی از باب کمبود بنزین و یا افزایش قیمت آن داشته باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش خبرگزاری تسنیم جایگاه های سوخت برخی جایگاه فرآورده های نفتی سوخت گیری جایگاه ها حال حاضر فعال هستند ایجاد شده رباط کریم عرضه سوخت ایجاد شد کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین