Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز، یادواره شهدای دانش آموز، تقدیر از دانش‌آموزان، رونمایی از تندیس شهید رضا خدامرادپور و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های دانش اموزآن کم بضاعت برخی از این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی اضافه کرد: در این هفته ۲ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۸۰ میلیون ریال و ۵۰ عدد تبلت به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

او با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها به فضای مجازی برده شده و برخی در مراکز برگزار می‌شود افزود: حضور دانش اموزان در نماز جمعه، انجام پویش‌هایی در فضای مجازی و کانال شاد تحت عناوین نوجوان پلاس و دنیای بدون استکبار برخی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: یکی از برکات انقلاب میدان دادن و اعتماد کردن به جوانان، نوجوانان و خصوصا دانش‌آموزان بود که امام راحل اعتماد خوبی به این اقشار کردند و نتیجه آن در همان مقطع و مقاطع دیگر مشاهده شد.

شعبانی گفت: شهید باقری و شهید کاظمی نتیجه همین اعتماد و میدان دادن به جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان بود.

او با اشاره به اینکه وجود ۳۶ هزار دانش آموز بسیجی در تاریخ انقلاب ماندگار شد، اظهار داشت:آن‌ها نشان دادند که روحیه استکبارستیزی دارند و حاضر نیستند وجبی از خاک کشور در اختیار بیگانه قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: عده‌ای فکر می‌کردند با فاصله گرفتن از انقلاب روحیه بسیجی و انقلابی کم شود، اما مقابله با داعش نشان داد که این روحیه با قدرت وجود دارد.

شعبانی یادآور شد: در دوران شیوع کرونا بخش زیادی از فعالیت‌های مردمی را مدیون دانش‌آموزان و نوجوانان هستیم.

او اضافه کرد: توجه به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و بهره‌گیری از توان آن‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه جدی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم تاکید کرد: جوانان و نوجوانان باید به قله‌های رفیع علم و فناوری دست پیدا کنند و کشور را به استقلال رسانده و بی نیاز کنند.

از هشت تا ۱۳ آبان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و شعار امسال این هفته نوجوان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج سپاه کردستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش انسان‌ساز است، مهارت‌آموزی در کنار تحصیل را ضروری دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) در اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز نخبگان دانش‌آموزی خوزستان که در اهواز برگزار شد، گفت: قرآن کریم در جایی می‌فرماید، هُدی‌ً لِلنّاس‌ِ و در جای دیگر می‌فرماید، هُدًی لِلْمُتَّقِینَ. انسان‌ها وقتی حق را می‌شنوند آن‌ را می‌پذیرند که این هُدی‌ً لِلنّاس‌ِ است، اما یک دسته اهل ایمان حق‌پذیرند یعنی وقتی کلام حق را بشنوند اطاعت می‌کنند و این هُدًی لِلْمُتَّقِینَ است.

او در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند و نیمی از شهدا در غزه کودک هستند. این رژیم در عرصه نظامی به هیچ‌یک از اهدافش نرسیده است. اکنون هم فطرت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی به آنها نهیب زد و دست به اعتراض زدند.

وی با اشاره به اینکه چهره تمدن غربی را در اسرائیل ببینید، افزود: می‌گفتند هر آنچه را که به سمت ما شلیک شود، در هوا می‌زنیم، اما وقتی بزدلانه به سفارتخانه ما در سوریه حمله کردند در یکی دو هفته تا عملیات «وعده صادق» آماده بودند و موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایران به هدف اصابت کرد. 

وی در پایان، مهارت‌آموزی در کنار تحصیل را ضروری دانست.

عبدالله حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آیین گفت: ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز در منطقه انتخاب شدند که از این تعداد ۴۵۰۰ نفر به رقابت پرداختند و در نهایت ۵۵۰ نفر برتر استان شدند و ۷۰ نفر برای مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان قرآنی باعث مباهات آموزش و پرورش استان خوزستان هستند، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم قرآنی است. مکتب شیعه با وجود این کتاب‌های با ارزش، با بشریت اتمام حجت کرده است و باید قدر این دین و شریعت الهی و کامل را دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان