Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:49:03 GMT

زیدان پاسخ پیشنهاد منچستر یونایتد را داد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۱۸۰

زیدان پاسخ پیشنهاد منچستر یونایتد را داد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار تمایلی به در دست گرفتن هدایت منچستر یونایتد ندارد.

به گزارش "رزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در هفته های اخیر و قبول شکست های پرگل برابر تیم هایی چون لسترسیتی و لیورپول باعث شد فشار برای برکناری اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی این تیم به اوج برسد. علیرغم جذب ستاره های بزرگ و گران قیمت در فصل تابستان، نتایج این فصل شیاطین سرخ اصلا خوب نبوده و به نظر می رسد در حال سپری کردن هفته های پایانی حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از زین الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان دو گزینه اصلی جانشینی سولسشر نام برده شده است. اما نشریه ESPN امرور در گزارشی مدعی شد سرمربی سابق رئال مادرید تمایلی به حضور روی نیمکت یونایتد نشان نداده و نام زین الدین زیدان از این فهرست خارج شده است. زیرو قصد ندارد تا پایان فصل جاری هدایت هیچ تیمی را قبول کند و در بهترین حالت در تابستان سال 2022 شاهد بازگشت او به دنیای مربیگری خواهیم بود.

 

همچنین ممکن است زین الدین زیدان تا آن مقطع با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسیده و از پایان جام جهانی 2022 روی نیمکت این تیم قرار بگیرد. به نظر می رسد جام جهانی بعدی آخرین قطع حضور دیدیه دشان در رختکن فرانسه خواهد بود و از زیدان به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی او نام برده شده است. به هر حال قطعا شاهد حضور سرمربی پرافتخار رئال مادرید روی نیمکت یونایتد نخواهیم بود و در این مقطع به نظر می رسد آنتونیو کونته از بالاترین شانس برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس و قبول این سمت برخوردار باشد.

رئال مادرید منچستر یونایتد زیدان (سرمربی) اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد زیدان سرمربی اوله گونار سولسشر زین الدین زیدان روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد