Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۴۸ کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت ستوان یکم موسی نوروزی را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم استان تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان به شرح زیر است؛  بسم رب الشهداء و الصدیقین  وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ  هرگز گمان مبر کسانی که در راه  خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  خانواده معزز شهید موسی نوروزی   با سلام وتحیات   در طول سالیان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ،جوانان غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه های نبرد و جهاد به عنوان پیشگامان و نیروهای شجاع ، دلیر در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی حماسه ها خلق کرده اند. تقدیم ۱۸۸۰ شهید گلگون کفن ، سند تایید ارادت قلبی مردمان این دیار سرافراز در دفاع از این مرز و بوم و کشور عزیزمان ایران اسلامی است. بار دیگر  شهادت یکی از بهترین جوانان عزیز و غیور این استان از خطه شهید پرور و ولایتمدار دیشموک در لباس مقدس و پر افتخار نیروی انتظامی ستوان یکم شهید موسی نوروزی ، اراده و عزم پولادین شیرمردان کهگیلویه و بویراحمد در راه دفاع از امنیت و آرامش هم وطنان عزیزمان را ثابت نمود.   اینجانب شهادت پر افتخار این سرباز ولایت را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی،مجموعه نیروی مقدس انتظامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گلگون کفن و مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.    سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تسلیت استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد