Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:44:23 GMT

پایان اعتراض؛ جنگ ورود به ترکیب پرسپولیس (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۳۱۱

پرسپولیس پنج بازیکن جدید در پنجره تابستانی به خدمت گرفت که تا کنون دو تا از آنها در زمین رونمایی شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل نقل و انتقالات پیش از اینکه پنجره تابستانی‌اش به دلیل بدهی گزاف به کالدرون بسته شود، پنج بازیکن در پست‌های مختلف را به تیم اضافه کرد و سه بازیکن اصلی خویش را نیز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی در خط دفاعی، رضا دهقانی و رضا اسدی در پست هافبک و حامد پاکدل در پست مهاجم بازیکنان جذب شده قرمزها بودند که با گذشت دو بازی آسیایی و هفته اول لیگ تنها دو بازیکن جدید سرخ‌ها به زمین رفته‌اند و بقیه ترکیب و تعویض‌ها از بازیکنان قدیمی بوده است.

 

 

 

 

 

یحیی رضا اسدی را در ترکیب اصلی و حامد پاکدل را به عنوان تعویضی مقابل فولاد به زمین فرستاد که هر دوی آنها توانستند با ضربه سر گل بزنند تا جواب اعتماد زودهنگام یحیی را به خوبی داده باشند. اما نعمتی، دهقانی و ابراهیمی باید برای رسیدن به ترکیب ثابت و یا بازی با پیراهن پرسپولیس همچنان تلاش کنند.

 

 علیرضا ابراهیمی که پس از اعتراض به بازی نکردن در لیست هجده نفره بازی با فولاد هم قرار نداشت حالا با تلاش بیشتر برای بازی با پیراهن پرسپولیس در تمرینات می‌جنگد. این مسئله برای علی نعمتی و رضا دهقانی هم صادق است و باید دید یحیی چه زمانی قصد رونمایی از این خریدهای جدیدش را دارد.

 

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران علیرضا ابراهیمی علی نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران علیرضا ابراهیمی علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن جوان استقلال در هفته های پایانی لیگ هم از اثبات خود به کادرفنی این تیم خسته نشدند و همچنان با انگیزه‌های بالا در تمرینات این تیم شرکت می‌کنند تا شانس خود را در ادامه لیگ و همچنین برای فصل بعد با پیراهن آبی دنبال کنند.

امیرعلی صادقی بازیکن جوان استقلال که در دیدارهای دوستانه برای این تیم گلزنی کرد و در تمرینات هم حضور کامل داشته هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و حتی برای دقایق کوتاه هم به زمین فرستاده نشده تا در کنار خالدآبادی تنها بازیکنی باشد که در زمین حضور پیدا نکرده است.

سامان تورانیان در بازی با نساجی 7 دقیقه و در بازی با پیکان در دقیقه 92 وارد زمین شد و فرصت حضور کمتر از ده دقیقه در تیم استقلال داشته است، البته حضور حردانی، یامگا و فخرالدینی در بازی نکردن این بازیکن جوان بی‌تاثیر نبوده است.

تورانیان و صادقی در تمرین دیروز استقلال کنار دیگر بازیکنان به وزنه زدن پرداختند و آماده دیدار با تراکتور شدند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!