Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را از ادامه تجاوزات علیه سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه قبرستان یوسفیه در قدس برحذر داشته و تاکید کردند که مقاومت هرگز در برابر این تجاوزات ساکت نمی‌نشیند.

به گزارش ایسنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز سه شنبه در بیانیه‌ای در سالروز شهادت دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ساکنان کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با دشمن صهیونیستی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن دعوت کردند تا اشغالگران بدانند که ادامه اشغال سرزمین و مقدسات فلسطین بهای بسیار سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت خطاب به اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا هم تاکید کردند که از پیروزی آنان در برابر جلادان اسرائیلی اطمینان دارند و دشمن هرگز قادر به درهم شکستن عزم و اراده آنان نیست و پیروزی اسرا امری حتمی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گروه‌ها نهادهای حقوقی را به تحرک فوری برای نجات اسرا فراخوانده و تاکید کردند که تمامی گزینه‌ها برای مقاومت جهت پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه اسرا روی میز است و مقاومت تا آزادی آنان آرام نخواهد نشست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالرحمن شدید از رهبران حماس گفت: به نتانیاهو می‌گوئیم که مقاومت را همانطور خواهی یافت که در خان یونس و بیت حانون و شهر غزه یافتی.

وی افزود: مقاومت در رفح آماده مقابله با هر حمله و یورشی است و اشغالگران باید پیام را به خوبی درک کنند.

عبدالرحمن شدید تاکید کرد: بقای اسیران دشمن در دست مقاومت یا قتل آنها به خود دشمن صهیونیست مربوط می‌شود.

وی افزود: نتانیاهو در صورت حمله به رفح دستاوردی نخواهد داشت و اوضاعش مشابه دیگر مناطق غزه خواهد بود که حملاتش راه به جایی نبرد و شکست خواهد خورد. مقاومت در قلوب ملت ما هستند. کابینه نتانیاهو حمله انجام شود یا نشود، ساقط خواهد شد.

کد خبر 6098664

دیگر خبرها

  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • ویژگی‌های مثبت توافق آتش‌بس برای مقاومت و ملت فلسطین
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • نیروهای مقاومت در نزدیکی گذرگاه رفح علیه اشغالگران وارد عمل شدند
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • هشدار شدید اللحن حماس به تل آویو درباره حمله به رفح
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد