Web Analytics Made Easy - Statcounter

صاحب گل صالحی فرماندار خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: پروژه گازرسانی  به طول ۴٠٠ کیلومتر خط شبکه، ایجاد پنج ایستگاه تغذیه و اعتباری بالغ بر ٣٠٠ میلیارد تومان به اجرا در می‌آید.

وی بیان کرد: گازرسانی به شهرستان خاش از نیاز‌های اساسی مردم بوده که در فصول سرد و گرم سال با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی برای رفع احتیاجات گازی کارخانه سیمان و واحد‌های تولیدی و صنعتی باید این پروژه در شمار پروژه‌های اولویت دار تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خاش گفت: الحمدلله کار اجرای خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش با سرعت خوبی در حال انجام بوده و اجرای شبکه گازرسانی شهری خاش هم طی سال قبل به پایان رسیده و عملیات علمک گذاری و اشتراک پذیری و تامین گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

صالحی با قدردانی از همت پیمانکاران شرکت خط انتقال گاز استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان برای اجرای قبل از موعد مقرر شبکه گاز شهر خاش، از همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تقدیر و بر ضرورت تعامل و همدلی بیشتر ادارات در اجرای پروژه جدید تاکید و بیان کرد: نباید حتی یک روز در اجرای پروژه گازرسانی به شهر اسماعیل آباد تاخیر شود و مدیران باید با تمام توان در خدمت پروژه ملی جهت رضایت مندی مردم باشند، تا اجرای این مسیر گازی با عنایت به نیاز منطقه قبل از موعد مقرر تکمیل و بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی فرمانداری خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود