Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:58:14 GMT

تصاویر دیدنی از شکار لحظه ها!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۷۰۱

تصاویر دیدنی از شکار لحظه ها!

در این گزارش کوتاه عکس‎هایی که با دقت و تیزبینی ثبت شده‌اند برای شما به اشتراک گذاشته شده است که قطعا از دیدن آن‌ها لذت می‌برید.

به گزارش برنا؛ 

تصاویر جذاب منتشرشده نشان می‌دهند که بسیاری از ترفند‌های نوری وجود دارد که عکاسان در سراسر دنیا برای ضبط و ارائه تصاویر هیجان انگیز از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که در ادامه به نمایش گذاشته شده باعث می‌شود کاربر درگیر آن شود تا متوجه شود حقیقت تصویر چیست.

شاید باورش برای شما سخت باشد، اما این حقیقت دارد، این تصاویر فتوشاپ و ویرایش شده نیستند. این تصاویر ممکن است به طرز خارق العاده‌ای هماهنگ به نظر برسند، اما نکته آن‌ها این است که همگی در زمان مناسب توسط عکاسان گرفته شده اند.

شما هم می‌توانید از این دست تصاویر را ثبت و ضبط کنید، فقط مهم است که قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که دوربین سالم است و لنز آن تمیز بوده و از شارژ کافی برخوردار است.

توجه داشته باشید که دوربین هرچه سریعتر باشد، احتمال تکان خوردن تصویر کمتر است. عکاسان بر نورپردازی تأکید دارند، بنابراین اشعه خورشید باید بر روی چیزی باشد که می‌خواهید عکاسی کنید و روبروی شما نباشد. نورپردازی در تصویربرداری بسیار مهم و توصیه شده است، بنابراین انتخاب نور مناسب برای هر عکسی ضروری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوربین عکاسی هنر عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار موش کور توسط گرگ + فیلم

گونه‌ای از گرگ‌ها که شباهت ظاهری زیادی با روباه قرمز دارند، به شکار موش کور می‌پردازند. در ویدئوی زیر راهبرد یک گرگ برای شکار موش کور را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)
  • شکار موش کور توسط گرگ + فیلم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از تکامل پورشه در طول زمان
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت