Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:56:15 GMT

۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت گیلان فعال شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۷۵۶

۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت گیلان فعال شد

کوروش بالادست شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ازتعداد ۱۲۷ جایگاه سوخت بنزین در استان، تاکنون ۷۶ جایگاه سوخت  فعال شده است.

وی گفت: جایگاه های سوخت استان با سرعت در حال فعال شدن هستند به طوری که هر ۱۵ دقیقه حدود سه جایگاه سوخت در استان فعال می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بنزین با نرخ آزاد سه هزار تومانی در استان عرضه می شود، اظهار داشت: از صبح فردا چهارشنبه نرم افزار جدیدی را بر روی سامانه نصب خواهد شد و  بنزین یارانه ای با قیمت یکهزار و ۵۰۰ تومانی نیز در دسترس شهروندان قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از ظهر امروز سه شنبه اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث ایجاد صف‌های طولانی و تراکم خودروها در پمپ های بنزین‌ سراسر کشور شد اما به فاصله کمی، مسوولان امر با دستی و آفلاین کردن سامانه هوشمند سوخت، آنها را به مدار توزیع بازگرداندند.

اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شد کارت های سوخت در سامانه شناسایی نشود و دریافت بنزین با مشکل مواجه باشد، از این رو صف های طولانی در جایگاه های سوخت استان های مختلف کشور تشکیل شد.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان بنزین گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان بنزین رشت استانداری گیلان بنزین گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: همانگونه که کشور ما در بخش نظامی پیشرفت کرده و می‌تواند عملیات وعده صادق را در یک اعلان رسمی انجام و به نتیجه برساند، باید در بخش اقتصاد نیز در همین تراز قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه دولت و دولتمردان به عملیات هوشمند و گسترده در بخش سامان دادن به اقتصاد کشور افزود: دولت، بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار هم قرار گیرند تا بتوانند اقدامات روشن و نقطه زن در داخل کشور علیه سوداگران اقتصادی و علیه دشمنان خارجی عملیاتی کنند.

وی گفت: باید با تشکیل مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور، رنج چند ساله تورم و کاهش ارزش پول ملی را به پایان رساند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز خیابان‌های آمریکا و اروپا پر از نسلی است که آماده قیام همه جانبه برای دفاع از مظلوم هستند تصریح کرد: امروز نتیجه نامه رهبری به جوانان اروپا به نتیجه رسیده و جنبش دانشجویی با به دست گرفتن پرچم دفاع از مظلوم باعث شده دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دفاع از فلسطین قیام کنند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: درست است که فلسطین و غزه زیر آتش قرار گرفته و تاکنون در این منطقه ۱۰۰ هزار شهید و مجروح تقدیم جهان اسلام شده است، اما دنیا باید خود را برای تحولات بزرگی که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتاد و نتیجه آن به رسمیت شناختن کشور فلسطین خواهد بود آماده کند.

کد خبر 6095662

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا