Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@11:06:05 GMT

تصمیم کمیسیون انتخابات عراق برای شمارش دستی آراء

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۸۳۸

تصمیم کمیسیون انتخابات عراق برای شمارش دستی آراء

کمیسیون انتخابات عراق تصمیم گرفت تا آراء بیش از ۲۰۰۰ شعبه اخذ رأی به صورت دستی شمارش شود.

به گزارش ایمنا، کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق سه‌شنبه شب اعلام کرد که پس از موجی از اعتراضات به نتایج انتخابات در روزهای گذشته، بیش از ۲۰۰۰ شعبه اخذ رای برای شمارش دستی، بازگشایی خواهد کرد.

این کمیسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد که «دیروز دوشنبه تمامی شکایات واصله مورد بررسی قرار گرفت و تمامی جوانب مربوط به بررسی این شکایات مطابق با بسترهای قانونی روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بیانیه افزود: «شورای کمیسیون‌ها با توجه به شکایات ارسالی، تصمیم گرفت بیش از ۲۰۰۰ مرکز انتخابی در استان‌های مختلف را براساس اقدامات قانونی که از طریق وبسایت رسمی کمیسیون منتشر شده است، بازگشایی کند.»

کمیسون انتخابات عراق خاطرنشان کرد: «فرایند شمارش دستی فردا چهارشنبه از هشت صبح تا پنج عصر از استان نینوا و سپس بابل آغاز می‌شود و روز جمعه هم روند بازشمارش آرای مراکز انتخابی مورد مناقشه در الرصافه بغداد آغاز خواهد شد.»

در پایان بیانیه تأکید شده که «با توجه به نتیجه شمارش دستی آرا، دستوراتی را در خصوص شکایات بررسی شده به مرجع قضایی انتخابات ارسال می‌کنیم و از نمایندگان نامزدهایی که نتایج را به چالش کشیده‌اند و همچنین تیم‌های نظارتی دعوت خواهیم کرد تا برای نظارت بر عملیات بازشمارش دستی حضور یابند.»

منبع: ایسنا

کد خبر 531446

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عراق انتخابات عراق انتخابات عراق ۲۰۲۱ اعلام نتایج انتخابات عراق انتخابات عراق 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخابات عراق شمارش دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم