Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@11:28:12 GMT

دستگیری سارقان منزل در درون کمد دیواری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۸۷۸

دستگیری سارقان منزل در درون کمد دیواری

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: با حضور به موقع پلیس، سارقان در حین سرقت از یک منزل در شهر فردیس، به رغم مخفی شدن در داخل کمد دیواری دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، گفت: با حضور به موقع پلیس، سارقان در حین سرقت از یک منزل در شهر فردیس، به رغم مخفی شدن در داخل کمد دیواری دستگیر و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ کامران ملکی در تشریح خبر دستگیری سارقان منزلی در فردیس، گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن 110 و اعلام حضور خودرویی مشکوک در مقابل یک ساختمان در شهرک بعثت، بلافاصله ماموران کلانتری 17 بعثت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که شخصی داخل خودرو اعلامی به صورت خوابیده اسکورت سارقان از یک منزل است که در مرحله اول نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه مأموران با حرکت به سمت ساختمان متوجه شدند که سارقان با شکستن قفل درب ساختمان وارد منزل شده و در حال سرقت هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از منزل سارقان را در حالی که در داخل کمد دیواری مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر سه آنها دارای سوابق متعدد سرقت بوده و تازه از زندان آزاد شده اند، خاطرنشان کرد: رعایت نکات پیشگیری از سرقت منزل مانند استفاده از قفل های مطمئن، نصب دوربین و درب های ضد سرقت تا مقدار زیادی از سرقت اموال پیشگیری می کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دستگیری سارقان اخبار حوادث مشرق سرقت کمد دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ۲ نفرآقا و خانم غیربومی که اقدام به سرقت و کش روزنی طلا از طلا فروشی‌های سطح شهرستان‌های پارس اباد و مشگین شهر کرده بودند، با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا‌های مسروقه از آنها کشف شد.
وی افزود: در حال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در این زمینه پرونده قضائی تشکیل شده و بررسی‌های بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا