Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار رییس هیات امنای تجمع علمای مسلمین لبنان در قم با اشاره به سفرهای متعدد خود به لبنان افزود: لبنان علمای بسیار روشنی دارد که اقدامات سید شرف الدین و امام موسی صدر را متجلی می کند، امروز ملت لبنان از جهات فکری، فرهنگی و استراتژیکی با یکدیگر متحد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: در قرآن کریم به مسلمانان دستور داده شده است که از جهات فکری و فرهنگی، استراتژیکی، جهادی، اطلاعاتی و اقتصادی همواره آمادگی داشته باشند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دوست داشتن و در مرحله بعد پیروی از ائمه اطهار(ع) براساس حدیث ثقلین و روایات دیگر واجب است.

وی ائمه اطهار(ع) را به عنوان بهترین الگو برای مسلمانان جهان عنوان نمود و افزود: یکی از مهم ترین درس های ائمه معصومین اتحاد و ظلم ستیزی است و باید مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی در سایه وحدت سرلوحه کار مسلمین جهان باشد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه دشمنان علیه مسلمانان در طول تاریخ گفت: نقشه دشمنان، امروز این است که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و آنها را به جان هم بیندازند و توطئه های خود را به پیش ببرند؛ همان چیزی که در افغانستان، سودان و یمن می بینیم.

وی اظهار داشت: وظیفه امروز ما این است که در برابر دشمن به گفتار و نوشتار اکتفا نکنیم بلکه باید حرکت کنیم و الا دشمن با صرف تجهیزات و سرمایه ها روز به روز نقشه خود را عملی تر کرده و قوی تر شده و ما ضعیف تر می شویم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه صهیونیست ها نماینده غرب در منطقه هستند، بیان داشت که تا صهیونیست ها در فلسطین هستند، کشورهای خاورمیانه راحتی و آسایش نخواهند داشت و ما باید قدرت خود را به استکبار نشان دهیم  و تنها در سایه وحدت است که می توان بر دشمن پیروز شد و اقتدار اسلام را به رخ جهانیان بکشانیم.

آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه تقویت مقاومت وظیفه امروز ماست، تاکید کرد: باید برای تقویت مقاومت بویژه در سوریه به میدان بیائیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی