Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از اجرای طرح نظارتی تحولی تعزیرات حکومتی با رویکرد نظارت از چرخه تولید تا توزیع و رسیدن شکر به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب، از ۲۲ مهرماه در استان خبرداد.

نعمت‌اله بیرانوندی با اشاره به نظارت بر عرضه شکر در بازار اظهار کرد: طرح نظارتی تحولی تعزیرات حکومتی از ۲۲ مهرماه با رویکرد نظارت از چرخه تولید تا توزیع و رسیدن شکر به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب، در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در هفت ماه گذشته حدود ۱۱ هزار پرونده به تعزیرات جکومتی خوزستان رسیده است که مورد رسیدگی قرار گرفت. روند رسیدگی به این پرونده ها با احکام قاطع و بازدارنده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: انتظار می رود واحدهای صنفی فروش محصول را با نرخ مصوب رعایت کنند و مردم نیز با بازرسان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی همراهی کنند.

بیرانوندی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، بیان کرد: مردم موارد عدم رعایت نرخ ها را با مراجعه حضوری به میز خدمت تعزیرات حکومتی یا سامانه ۱۳۵ گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شکر بازار خوزستان تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده گرانفروشی فروش سبزی به وزن ۳ هزار کیلوگرم در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
او افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این گزارش را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پس از بازرسی از واحد صنفی تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست