Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت‌الله نجفی سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:عرضه سوخت به صورت الکترونیکی در جایگاه‌های بنزین از۳۱ جایگاه در  بعدازظهر سه شنبه به ۷۵ جایگاه در زمان حاضر رسیده است و از امشب با ورود قطعات الکترونیکی جایگاههای سوخت استان از تهران که بر اثر حمله سایبری پیش از ظهر امروز(سه شنبه) آسیب یا از کار افتاده روند بازگشت فعالیت همه جایگاههای استان سرعت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون عرضه سوخت در جایگاههای فعال به صورت الکترونیکی و با قیمت آزاد(هر لیتر۳۰هزار ریال) عرضه می شود ولی در ساعات آینده عرضه سوخت سهمیه ای شروع خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه افزود:بجز شهرهفتکل که تنها یک جایگاه سوخت دارد و هنوز وارد سامانه الکترونیکی نشده بقیه شهرهای استان حداقل یک جایگاه فعال دارند که مشغول عرضه سوخت به خودروها هستند.

نجفی ضمن عذرخواهی از شهروندان به خاطر مشکل پیش آمده به مردم اطمینان داد سهمیه سوخت آنان از کارت بنزین حذف نخواهد شد و تا ۲۴ساعت آینده همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۶۵جایگاه سوخت در سطح حوزه عملیاتی این شرکت در خوزستان هنوز ۹۰جایگاه  فعال نشده است افزود: تلاش مهندسان و کارشناسان شرکت ملی پخش برای سامان بخشی به جایگاه های سوخت همچنان ادامه دارد.

نجفی ذخایربنزین و گازوییل را در استان بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود:همه جایگاه ها ، سوخت در اختیار دارند و هر جایگاهی که تقاضایی برای خرید داشته باشد به سرعت نیاز آنان تامین خواهد شد.

به گزارش ایرنا با حمله سایبری پیش از ظهر سه شنبه به سامانه الکترونیکی سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران ، عرضه بنزین در همه استان های کشور دچار اختلال شد و متعاقب آن صف خودروها برای دریافت سوخت در پمپ بنزین ها شکل گرفت.

استان خوزستان ۲ شرکت مستقل پخش فراورده های نفتی در اهواز و آبادان دارد.

برچسب‌ها بنزین خوزستان اهواز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین خوزستان اهواز بنزین خوزستان اهواز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی پخش فراورده های نفتی عرضه سوخت سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه