Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:04:18 GMT

صعود چلسی و آرسنال به دور پنجم جام اتحادیه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۴۰۱۴

صعود چلسی و آرسنال به دور پنجم جام اتحادیه

به گزارش ایرنا، دور چهارم رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس با برگزاری سه مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها ارسنال و چلسی به دور بعدی صعود کردند.

تیم فوتبال ارسنال در ورزشگاه امارات به مصاف لیدزیونایتد رفت و با ۲ گل به برتری رسید. کالوم چمبرز و ادوارد اِنکتیاه در دقایق ۵۵ و ۶۹ موفق به گلزنی شدند تا تیم آرتتا از سد مردان مارچلو بیلسا بربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دیگر دیدار حساس امشب(سه‌شنبه) چلسی به سختی و پس از تساوی بک بر یک در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با حساب چهار بر سه از سد ساوتهمپتون گذشت و به مرحله پنجم راه پیدا کرد. کپا در پنالتی‌ها خوش درخشید.

کای هاورتز در دقی قه ۴۴ تیم میزبان را پیش انداخت اما این گل در دقیقه ۴۷ به وسیله چه آدامز جبران شد. در ضربات پنالتی والکات و اسمالبون از تیم میهمان و میسون ماونت از چلسی پنالتی خود را به هدر دادند اما ریس جیمز با گل کردن پنالتی پنجم چلسی حکم به برتری تیم توماس توخل داد.

در دیگر بازی امشب ساندرلند پس از تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی از سد کیوپیوآر گذشت و به دور بعدی صعود کرد.

برچسب‌ها لیدزیونایتد چلسی آرسنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیدزیونایتد چلسی آرسنال لیدزیونایتد چلسی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم