Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها می گوید حتی آن هایی که در طول فصل کمتر بازی کرده اند، با تمام توان در خدمت تیم هستند. 

میکل آرتتا پس از برد ۲-۰ آرسنال مقابل لیدز یونایتد در مسابقات لیگ کاپ انگلیس، از عملکرد تیمش رضایت داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، پس از شروعی ضعیف در فصل ۲۲-۲۰۲۱، حالا می توان گفت آرتتا و آرسنال به یک ثبات نسبی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرسنال امیدوار است این روند رو به رشد تیم، ادامه دار باشد.

عملکرد خیلی خوبی داشتیم. درک درستی از بازی و کاری که باید انجام می دادیم داشتیم. آن ها مثل همیشه مشکلاتی برای ما رقم زدند ولی ما فرصت های زیادی ایجاد کردیم که البته در تمامی آن ها فرصت طلب نبودیم. پس از تغییراتی در بین دو نیمه، بهتر و قوی تر ظاهر شدیم. عملکرد انفرادی چند نفر واقعا خوب بود. آن ها لایق این فرصت بودند و آن را دو دستی گرفتند. تیم ما انگیزه و عطش زیادی دارد. باید به همین روند ادامه بدهیم و در بازی های بیشتری برنده شویم. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس تناقض میان حرف های سخنگو و عضو هیات رییسه؛ VAR؟ کو؟ هست؟ نیست؟ ادامه می دهیم! جنجال در تمرین پدیده؛ رضا مهاجری خطاب به میثاقیان: اگر شخص دیگری بود قلم پایش را می شکستم! در آشفته بازار این روزهای منچستریونایتد؛ گلیزرها برای خرید تیم کریکت به هند سفر کردند!! کریستیانو رونالدو و تمسخر تاکتیک های سولسشر پس از گلزنی لیورپول مقابل منچستریونایتد / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه سنگین 5-0 شکست خورد.

شکست در استمفوردبریج ششمین دیداری بود که وستهام طی یک بازی این فصل 4 گل یا بیشتر دریافت کرد و همچنین این نتیجه، پنجمین باخت در شش بازی خارج از خانه آن‌ها در تمامی رقابت‌ها بود.

دیوید مویس معتقد است که جدایی دکلان رایس که تابستان گذشته به آرسنال پیوست، عاملی کلیدی نتایج ضعیف تیمش به خصوص در بخش دفاعی است. وستهام تا کنون 70 گل در لیگ برتر دریافت کرده و تابحال هیچ کدام از تیم‌های تحت هدایت مویس چنین آماری را ثبت نکرده بودند.

مویس در پاسخ به این سوال که چرا وستهام در این فصل شکست‌های سنگینی را در خارج از خانه متحمل شده، گفت: "دکلان رایس. وقتی بهترین هافبک انگلیس را در اختیار داشته باشید، احتمالاً 50 درصد حملات حریف را محدود می‌کند، از شما تیم دفاعی بسیار بهتری می‌سازد.

ما در جلوی خط دفاعی چنین بازیکنی نداشتیم، در بسیاری از بازی‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. همانطور که گفتم، سعی می‌کنم در مواقعی که به آن نیاز داریم کمی ذهن بازیکنان را درگیر این موضوع کنیم. همیشه به دنبال راهی برای بهبود عملکرد دفاعی هستیم."

او درمورد عملکرد چلسی همچنین گفت: "اگر منصف باشیم، باید بگوییم که چلسی در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما امروز سه بار به تیرک دروازه زدیم، بنابراین اگر بازی 5-3 به پایان می‌رسید، ممکن بود می‌گفتید، "اوه، وستهم چه عملکرد خوبی داشت." گفتنش آسان است، اما ما با چند موقعیت به اینجا آمدیم اما نتوانستیم اصول اولیه را در دفاع انجام دهیم تا به خودمان فرصتی برای بازگشت در بازی بدهیم."

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است