Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:42:54 GMT

آمریکا: مسیر دیپلماسی با ایران همچنان باز است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۴۰۹۵

آمریکا: مسیر دیپلماسی با ایران همچنان باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری گفت که مسیر دیپلماسی با ایران همچنان باز است.

بر اساس این گزارش، «ند پرایس» گفت: ما آشکارا اعلام کرده ایم که مسیر دیپلماسی همچنان باز است.

وی همچنین ادعا کرد: ما متحدانمان در ۵+۱ همچنان متعقدیم که دیپلماسی موثرترین ابراز جهت اطمینان از عدم دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در عین حال از پاسخ به سوالی درباره اختلال روز سه شنبه در جایگاه های سوخت ایران خودداری کرد.

ند پرایس در این خصوص و ربط دادن آن به بازگشت به مذاکرات وین افزود که پاسخی به این پرسش ندارد.

به گزارش مهر، از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور اختلالی در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد که به گفته مسئولان، اختلالات فنی و نرم افزاری است.

کد خبر 5336903

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا ایران ند پرایس ایالات متحده امریکا عراق روسیه افغانستان رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ترکیه انتخابات عراق طالبان لبنان ولادیمیر پوتین ایران رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور