Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک محموله جدید ۲.۱ میلیون بشکه‌ای میعانات گازی ایران وارد ونزوئلا شده و انتظار می‌رود فرآیند تخلیه آن صبح چهارشنبه به وقت محلی آغاز شود.

طبق توافق دو کشور، ایران میعانات گازی را با نفت فوق سنگین ونزوئلا معاوضه می‌کند. هفته گذشته  یک ابرنفتکش حامل پرچم ایران سفر خود را از آب‌های ونزوئلا در حالی آغاز کرد که ۲ میلیون بشکه نفت خام از این کشور دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ میلیون بشکه نفت خام بخشی از توافق میان شرکت نفت ونزوئلا و شرکت ملی نفت ایران (NIOC) است. این نفتکش پیشتر در ماه سپتامبر (شهریور) نیز به ونزوئلا وارد شد و حامل ۲.۱ میلیون بشکه سوخت برای این کشور بود. گفتنی است ایران و ونزوئلا در سال گذشته روابطشان را محکم‌تر از گذشته و مراوداتشان با چین را نیز گسترده‌تر از پیش کردند. 

 

پربیننده ترین بنزین یارانه ای قطع شد / احتمال حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت؟ دریاچه ارومیه تا پایان پاییز از نقشه کشور محو می‌ شود! / ۱۵هزارمیلیارد تومان بودجه احیای دریاچه چه شد؟ آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰تومانی در برخی جایگاه‌ها لیست جایگاه‌های فعال در استان تهران سایت نزدیک به شورای امنیت، حمله سایبری را تایید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: میعانات گازی میلیون بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در جمع کارگران شرکت نفت گچساران افزود: در حال حاضر تولید نفت کشور به شکل روزانه سه و نیم میلیون بشکه رسیده که هدف گذاری شده این ظرفیت را به ۴ میلیون بشکه برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم، اظهار کرد: صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای توفیق حداکثری تمام ابزارها و ظرفیت‌ها وجود دارد، گفت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شده و امروزه به روزهایی رسیدیم که میزان تولیدمان بیش از روزهای قبل از تحریم است.

منصوری با اشاره به اینکه امروزه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در سطح کشور شاهد هستیم، اظهار کرد: با تکیه بر چنین ظرفیت‌هایی مسائل بزرگی مرتفع و افتخاراتی در بحث صنعت نفت شکل گرفته است.

وی با تقدیر از کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران اظهار کرد: بر دست شما فعالان و تلاشگران بوسه می زنیم.

کد خبر 6092868

دیگر خبرها

  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران