Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن قدیمی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برای بازی روبروی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای داریم و قرار نیست برای حداقل امتیاز مقابل حریف حاضر شویم.

حامد شیری، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: شروع خوبی را در این فصل داشتیم و در تلاش هستیم روندی را که در بازی اول در نتیجه‌گیری به ثبت رساندیم در ادامه بازی‌ها پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی اول برابر فجرسپاسی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود و تلاش کردیم که دست پر زمین را ترک کنیم و این تلاش به ثمر نشست و توانستیم با برد خانگی سه امتیازی مهمی را به دست بیاوریم.

او در ادامه تاکید کرد: پس از برد اول شرایط فنی و روحی تیم خوب است و می خواهیم برای بازی‌های بعدی این شرایط را حفظ کرده و برای بازی‌های آینده هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

شیری در خصوص بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس که قرار است امروز در استادیوم آزادی برگزار شود به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و از نفرات خوب و تاثیرگذاری بهره می برد. نتایج این تیم در فصول اخیر و قهرمانی های متوالی تیم گواه این است که پرسپولیس تیم خوب و با کیفیتی است و ما هم می‌دانیم در این بازی کار سختی را روبروی پرسپولیس پیش روی داریم و تلاش می کنیم با تدابیری که کادر فنی برای این دیدار در دستور کار ما قرار داده، بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

بازیکن  قدیمی نساجی در ادامه تصریح کرد: ما برای بازی روبروی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای داریم و قرار نیست برای حداقل امتیاز مقابل حریف حاضر شویم. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم هدف اول ما در این دیدار پیروزی و کسب سه امتیاز است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و در هر بازی ممکن است اتفاقات روند بازی‌ها را عوض کند اما آنچه که مسلم است این است که ما از هرجهت آماده رویارویی برابر پرسپولیس هستیم.

شیری در خصوص تقابل با مهاجمان خطرناک و فرصت طلب پرسپولیس خاطرنشان کرد: در رویارویی مدافعان و مهاجمان، معمولا کار مدافعان سخت تر است به خصوص این که بخواهید روبروی مهاجمان خوب قرار بگیرید. مهاجمان پرسپولیس در بازی اول در امر گلزنی موفق بوده اند و این موضوع در بحث روحی و روانی به آنها کمک می‌کند، با این وجود نه من و نه دیگر مدافعان نساجی مشکلی با این شرایط نداریم و تمام تلاش را به کار می گیریم  تا ساختار دفاعی مان برابر پرسپولیس بهترین عملکرد را از خود نشان داده و دروازه را در این دیدار بسته نگه داریم.

شیری در مورد پیش‌بینی‌اش از شرایط نساجی در این فصل گفت: هیچ مربی و بازیکنی از الان نمی‌تواند با قاطعیت در مورد موفقیت یا ناکامی تیمی صحبت کند و فصل را پیش بینی کند. ما هم بازی به بازی برای موفقیت تیم تلاش می کنیم و امیدوار هستم بتوانیم بهترین نتایج را برای نساجی در این فصل رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا لیگ برتر بازی زمین پرسپولیس فوتبال روحی و روانی نساجی پرسپولیس روحی و روانی لیگ برتر نساجی حامد شیری روبروی پرسپولیس برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم