Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: ما در ایران تولید ورق استیل نداریم و وارداتی است، به دلیل گران شدن این ورق‌ها و هزینه حمل و نقل بعضی از شرکت‌های اجاق گاز تا 10 درصد افزایش قیمت دادند.

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: لوازم خانگی به دو بخش قبل از سال 96 و بعد از سال 96 تقسیم می‌شود؛ بعد از سال 96 از جهت کیفیت و هم در تنوع و تعداد کالا، رشد داشتیم، آماری که از انجمن ها و سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در دسترسی مردم قرار می گیرد نشان دهنده این است که ما افزایش تولید داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مولفه قیمت‌گذاری سازمان حمایت است. شرکت‌هایی که افزایش قیمت دارند باید مجوز از سازمان حمایت داشته باشند. برای سازمان حمایت فاکتور می‌برند و در صورتی که سازمان تامین کند می‌توانند این افزایش قیمت را رسانه‌ای کنند.

پازوکی تاکید کرد: همیشه این صحبت بوده که طی سال‌های 97 تا 1400 چرا لیست قیمت شرکت‌ها نباید در داخل سامانه 124، که سازمان حمایت آن را مصوب کرده، سه ستونه نیست؟ درب کارخانه و عمده فروشی، خرده فروشی و یا مصرف کننده. اگر این سامانه به روز بود امروز شما می‌توانستید در سامانه 124 بفهمید کدام شرکت افزایش قیمت داشته و پیگیری کنید. 

او گفت: ما در ایران تولید ورق استیل نداریم و وارداتی است، به دلیل گران شدن این ورق‌ها و هزینه حمل و نقل بعضی از شرکت‌های اجاق گاز تا 10 درصد افزایش قیمت دادند. 

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص خدمات پس از فروش گفت: وقتی که ما تولیدات‌مان بروز می شود اول کیفیت کالا، دوم از لحاظ دیزاین و شکل کالا و سوم از نظر موتور و لوازم برقی که روی آن بکار برده می شود، این‌ها را شرکت‌های داخلی بخاطر اینکه هزینه آن‌ها کمتر باشد از شرکت‌های خوب خرید می‌کنند تا میزان خرابی کمتر باشد. 

او افزود: یک شرکت تولیدی که اسم و رسم پیدا می‌کند اگر بخواهد در بازار صادراتی دنیا رقابت کند، به هیچ عنوان کالای بدون کیفیت تولید نمی‌کند. خدمات پس از فروش هزینه‌های شرکت را بالا می‌برد. در حال حاضر حتی کالا را در منزل مشتری می‌برند و در صورت خرابی کالای جایگزین می‌گذارند و حتی یک کالای جدید به او می‌دهند و کارخانه موظف است برای حفظ مشتری این کار را انجام بدهد.

پازوکی در پایان گفت: ما بخاطر گرانی کالا و مواد اولیه‌ای که به دست تولید کننده گران می‌رسد و هزینه سرباری که برای تولید کننده ایجاد می شود، گرانی کالا داریم. 

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد معدن و تجارت افزایش قیمت ایران حمل و نقل گاز خدمات پس از فروش رقابت گرانی افزایش قیمت خدمات پس از فروش رسانه رقابت معدن و تجارت سازمان حمایت افزایش قیمت لوازم خانگی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟