Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@06:39:25 GMT

بازار تقاضای مصرفی در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۴۳۴۳

بازار تقاضای مصرفی در شرق تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه تحت تاثیر شرایط رکود، فایل‌هایی که در روزهای اخیر به بازار مسکن این مناطق عرضه شده‌اند تغییر قیمت خاصی نسبت به ماه‌های اخیر نداشته‌اند اما معدود متقاضیان حاضر در بازار نیز برای یافتن ملک مورد نظر خود ناچار به اختصاص زمان بیشتری هستند.

هم‌اکنون تعداد واحدهای خالی عرضه شده به بازار این مناطق نیز افزایش یافته است که این فایل‌ها مربوط به سرمایه‌گذارهایی است که در ماه‌های قبل اقدام به خرید آپارتمان کرده بودند اما هم‌اکنون به دلیل نداشتن چشم‌انداز کوتاه‌مدت ومیان مدت برای کسب سود قابل توجه، این واحدها را به بازار عرضه کرده‌ا‌ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و با وجود آنکه تعداد فایل‌های تخلیه برای فروش به بازار افزایش یافته است اما بسیاری از این فایل‌ها به دلیل نواقصی که دارند چندان مورد توجه خریداران نیستند. واسطه‌های بازار معاملات مسکن این مناطق از افزایش وزن تقاضای مصرفی در مقایسه با تقاضای سرمایه‌ای خبر می‌دهند. البته این موضوع به این معنا نیست که حضور تقاضای مصرفی در بازار پررنگ‌تر شده است بلکه نشان می‌دهد ورود تقاضای سرمایه‌ای به بازار ملک نسبت به ماه‌های قبل محدودتر شده است.

در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی برخی از فایل‌هایی که روز گذشته به بازار معاملات مسکن در این مناطق عرضه شده بود، آمده است.

پربیننده ترین قیمت خانه های ویلایی کرج +جدول خرید مسکن حمایتی به صرفه است؟ / مسکن حمایتی بخریم یا مسکن مهر؟ قیمت خانه ‎‌های کلنگی تهران +جدول چینی‌ ها مسکن حمایتی را با چه قیمتی می‌ سازند؟ / آیا مسکن چینی ارزان‌ تر تمام می‌ شود؟ ثبت‌ نام بیش از ۴۰۰ هزار متقاضی برای مسکن حمایتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تقاضا برای مسکن مسکن حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آن ها رد شد.

کردلو ادامه داد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر