Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر «سید محمد جمالیان» افزود: ۷۱ درصد از دانش‌آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک با دریافت واکسن کرونا  تاکنون در برابر این ویروس ایمن سازی شدند.

وی تاکید کرد:  از ۴۹ هزار و ۷۶۱ دانش آموز واجد شرایط اراک، ۳۶ هزار و ۴۸ نفر دُز اول و ۲۰۳ نفر دُز دوم، از ۲ هزار و ۵۴۶ دانش آموز واجد شرایط  فراهان، ۲ هزار و ۲۴۰ نفر دُز اول و ۱۰۴ نفر دُز دوم، از پنج هزار و ۲۶۲ دانش آموز واجد شرایط خنداب، چهار هزار و ۴۰۷نفر دُز اول و ۱۶۱ نفردُز دوم واکسن کرونا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پپزشکی اراک بیان کرد:  همچنین از یک‌هزار و ۳۴۳ دانش آموز واجد شرایط آشتیان، هزار و ۱۰۰ نفر دُز اول و ۸۷ نفر دُز دوم و از هزار و ۷۹۹ دانش آموز واجد شرایط تفرش،یک هزار و ۴۶۶ نفر دُز اول و ۹۲ نفر دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

دکتر جمالیان ادامه داد: در همین راستا از  پنج هزار ۳۷۰ دانش آموز واجد شرایط دلیجان، ۴ هزار و ۲۹۰ نفر دُز اول و ۲۳۵ نفر دُز دوم، از ۱۰ هزار و ۶۵۶ دانش آموز واجد شرایط شازند، ۸ هزار و ۵۱۰ نفر دُز اول و ۷۹۴ نفر دُز دوم، از ۳ هزار و ۶۶۹ دانش آموز واجد شرایط  کمیجان، ۲ هزار و ۸۹۵ نفردُز اول و ۲۰۳ نفر دُز دوم و از ۴ هزار و ۷۸۵ دانش آموز واجد شرایط محلات، ۳ هزار و ۷۱۶ نفر دُز اول و ۱۹۰ نفر دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت  شکننده و ناپایدار کنونی استان و  قرمز شدن مجدد شهرستان‌های زرندیه، تفرش و آشتیان، احتمال افزایش شمار مناطق پرخطر کرونا در استان بالا است بنابراین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امری ضروری است و از تمام افرادی که به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند، انتطار می‌رود که در اسرع وقت به مراکز مربوطه مراجعه  کنند و با تزریق واکسن در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم شوند.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر دانش آموز واجد شرایط نفر د ز اول واکسن کرونا نفر د ز دوم د ز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند