Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، لطف الله سیاهکلی مرادی روز چهارشنبه با بیان این مطلب، افزود:با توجه به بحران آب در استان طی سال های گذشته، بارها وعده آبرسانی به استان داده شده بود اما هیچکدام عملیاتی نشد چون نماینده های ادوار گذشته و همینطور مسئولان استانی چشم انتظار بودجه دولتی بودند در حالی که اکتفا به بودجه دولتی حاصلی برای حل مشکل آب شرب استان و به ویژه شهر آبیک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتبار لازم برای انتقال آب سد طالقان به استان، افزود: اگر ما به امید بودجه دولتی می ماندیم این اعتبار هیچوقت محقق نمی شد، بنابراین با همراهی مسئولان استانی برای اجرای این پروژه، سرمایه گذار جذب کردیم و با قرارداد منعقد شده به زودی شاهد عملیاتی شدن یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی استان خواهیم بود.  

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس این طرح، آبیک اولین منطقه در استان است که آب گوارای سد طالقان وارد شبکه آبرسانی منازل مردم آن می شود و در مجموع تا اتمام پروژه ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستای استان از آب طالقان بهره مند خواهند شد.

وی گفت:اجرای این طرح، نوید روزهای خوبی در مناطق مختلف استان است که با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می کنند و موجب حل مشکلات مردم در مناطق کمتر توسعه یافته می شود.

طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین با دوفاز آبرسانی به آبیک و آبرسانی به سایر نقاط استان از سال ۹۶ کلنگ زنی شده است اما بعد از سال ها فاز اول آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز دوم آن هنوز آغاز نشده است.

برچسب‌ها آبیک نماینده مجلس شورای اسلامی آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیک نماینده مجلس شورای اسلامی آبرسانی آبیک نماینده مجلس شورای اسلامی آبرسانی بودجه دولتی سد طالقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه