Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی نادی روز چهارشنبه در نشستی با رییس و تعدادی از اعضای هیات فوتبال مرکز استان یزد افزود: برای توسعه و تقویت فرهنگ‌ ترویج رشته‌های مختلف ورزشی همکاری تربیت‌بدنی سپاه و باشگاه مقاومت ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این باشگاه و تربیت‌بدنی سپاه الغدیر در مرکز استان و شهرستان‌ها دارای امکانات و فضاهای مناسبی است ادامه داد: برای همگانی کردن ورزش باید همکاری بین‌بخشی روز به روز افزایش یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت‌بدنی سپاه الغدیر یزد اظهارکرد: توجه به ورزش محله ها با همکاری مسجدها در رشته‌های مختلف و فوتبال با همکاری هیات شهرستان پیگیری می‌شود.

نادری بیان کرد: برگزاری مسابقه فوتبال محله ها به صورت مستمر و منظم با همراهی سایر بخش‌ها نقش مهمی در توسعه این رشته و جذب علاقه‌مندان به ورزش دارد.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: یکی از برنامه‌های محوری این هیات برگزاری برنامه‌ های فرهنگی و ورزشی با همکاری سایر مجموعه‌هاست.

محمد صادق شاکری با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در یزد وجود دارد، ادامه داد: باید از تمامی امکانات برای توسعه فوتبال بهره گرفت .

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتبال در محله ها و دوره‌های آموزشی برای تربیت مربیان در کنار عنایت به امور فرهنگی و ارزشی موضوع اساسی است.

همچنین سوم آبان ماه جاری مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به اینکه بسیاری از فضاهای ورزشی مربوط به دیگر نهادها در وقت اداری فعال نیست، پیشنهاد کرد: این مکان‌های مناسب برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در اختیار مدیران واحد های آموزشی همجوار گذاشته شود.

به گزارش ایرنا، محسن موحدی فرد در نشستی با اعضای انجمن ورزشی‌نویسان یزد، افزود: تحقق این پیشنهاد نقش مهمی در ایجاد نشاط ، سلامتی جامعه ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، افزایش تحرک و جلوگیری از چاقی در میان دانش آموزان دارد.

 وی تاکید کرد: باید مباحث مرتبط به تربیت‌بدنی و ورزش برای داشتن جامعه‌ای پویا ، بانشاط و کاهش ناهنجاری‌ها در میان اقشار مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان به مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: اگر سهم ورزش مطابق قانون و مقرات که از محل درآمدهای صنایع و معادن استان پیش بینی شد، با پیگیری مسئولان و رسانه‌های گروهی به درستی و کامل پرداخت شود، بخش زیادی از مشکل

کم‌تحرکی و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون به رغم اهمیت موضوع و وجود برخی مقررات، سهم ورزش برای اقشار مختلف خصوصا نونهالان و نوجوانان پرداخت نمی‌شود، گفت: به همین دلیل شاهد وجود برخی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم که این شرایط برای یزد که شرکت‌های صنعتی و تولیدی بزرگی دارد، اصلا پذیرفته نیست.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استان حدود ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

         

برچسب‌ها فوتبال مدارس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان محلات سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مدارس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فوتبال مدارس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان محلات سازمان بسیج مستضعفان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورا در واکنش به گزارش بازدید امانی از محله جوادیه گفت: سد معبر به یک فرهنگ تبدیل شده است. اگر مردم از این افراد خرید نکنند چنین شرایطی پیش نمی آید اما این موضوع به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده و عادی شده است.

او با بیان اینکه تمام مسائل تخصصی و دغدغه ما وسایل حمل و نقل عمومی است افزود: کسی که در شورا مسئله شخصی با دیگری ندارد و همه دغدغه رفع مشکلات حمل و نقل عمومی هستند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه را دوباره رواج داد و به جای اینکه دوچرخه‌ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

او ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد که اگر زمینی در اختیار آنها قرار بگیرد با توان خود و یا خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت مدارس و نوسازی آن اقدام خواهند کرد.

در ادامه نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا به شهرداری تهران پیشنهاد کرد به منظور احیا و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری، ۱۰ هزار دوچرخه به صورت رایگان در اختیار دبیرستان‌های پسرانه کم برخوردار پایتخت قرار دهد.

سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده که حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است، گفت: متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند و ۳۰۰ دوچرخه سوار روی این ۳۰۰ کیلومتر مسیر نداریم!

او افزود: به شهردار تهران پیشنهاد کردم چون این وسیله حمل و نقل توسط مردم ما انتخاب نشده است و با ورود موتورهای برقی هم فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای دوچرخه در بعد حمل و نقل پیدا شود، این بودجه‌ای که ما برای نگهداری مسیر دوچرخه در معاونت حمل و نقل دیده ایم به صورت عمده دوچرخه خریداری شود و به صورت رایگان به دبیرستان ها اهدا شود. با این رقم چیزی در حدود ۱۰ هزار دستگاه دوچرخه می توان خریداری کرد.

آقامیری با تأکید بر اینکه این بودجه سالانه صرفا هزینه خرید رنگ و ... می شود تاکید کرد: شهرداری ۱۰۰ دبیرستان کم برخوردار سطح شهر را شناسایی کند و به آنها دوچرخه رایگان اهدا کند. با این اقدام نوجوانان ما مسیر مدرسه تا منزل را با دوچرخه طی کنند. در اوقات فراغت هم می توانند خرید منزل و رفت و آمدهای خود را داشته باشند. آن وقت است که می توانیم با خیال راحت بگوییم ۱۰ هزار نوجوان از این مسیرها استفاده می کنند.

کد خبر 848391 منبع: ایسنا برچسب‌ها فرهنگ شوراى شهر تهران دوچرخه سواری

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی