Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم روز چهارشنبه در این ارتباط اظهارداشت: به تازگی افرادی سودجو ، تماس‌هایی با برخی از هیات امنای  اماکن مذهبی شهرستان گناوه به بهانه واریز اعتبارات برای ساخت و مرمت  اماکن مذهبی برقرار و ضمن معرفی خود به عنوان  پرسنل سازمان اوقاف وامور خیریه، درخواست شماره کارت بانکی از هیات امنای مساجد و حسینیه ها برای  واریز وجه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین غلامی افزود: هرگونه مساعدت مالی عمرانی به اماکن مذهبی، فقط از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و یا دیگر ادارات مربوطه بصورت قانونی و رسمی صورت می‌پذیرد.

وی گفت: برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی و کلاهبرداری توسط افراد سودجو از ارایه حساب بانکی اماکن مذهبی و  اعلام مشخصات حساب بانکی حقیقی و یا حقوقی بصورت تلفنی و یا حضوری به افراد ناشناس بجد پرهیز شود.

رئیس اداره اوقاف گناوه و دیلم از هیات امنای بقاع متبرکه و مذهبی خواسته شده درصورت تماس افراد مذکور هیچگونه اطلاعاتی پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی مناطق خود در اختیار این کلاهبرداران قرار ندهید.

وی یادآورشد:  شماره تماس‌هایی را که افراد سودجو ممکن است از آنها استفاده کنند ۰۲۱۶۶۷۲۸۱۳۳  و   ۰۹۳۹۰۵۳۵۰۸۷  است و به هیچ وجه پاسخی به آنها ندهند.

شهرستان‌های گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر واقع هستند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه حساب بانکی بوشهر کلاهبرداری گناوه بندردیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه حساب بانکی بوشهر سازمان اوقاف و امور خیریه حساب بانکی بوشهر کلاهبرداری گناوه بندردیلم اماکن مذهبی حساب بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه