Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@05:21:39 GMT

پاتک آنفلوانزا به الهلال پیش از فینال آسیا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۴۴۹

پاتک آنفلوانزا به الهلال پیش از فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد بیماری آنفلوانزا به اردوی الهلال پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پوهانگ استیلرز وارد شده است.

طبق آخرین گزارش های محمد البریک مدافع ملی پوش الهلال دچار این بیماری شده و در قرنطینه است تا بهبودی خود را کسب کند.

پیش از این دو بازیکن کلیدی الهلال یعنی موسی مارگا و جانگ مصدوم شده بودند و مشکلات تیم سعودی پیش از فینال آسیا با بیماری آنفلوانزا بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار الهلال با پوهانگ استیلرز کره در تاریخ ۲ آذر در ریاض برگزار می شود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1567429

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه الهلال روز جمعه در سی امین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد تیم التعاون را با سه گل شکست دهد، ضمن ثبت یک رکورد بی سابقه در لیگ داخلی، توانست درخشش خود را ادامه دهد.

الزعیم با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 83 رساند و جایش را در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای مستحکم‌تر کرد، در حالی که النصر با 12 امتیاز کمتر، در تعقیب آبی پوشان است.

به گزارش شبکه آمار فوتبال اپتا، این اولین بار است که الهلال در یک فصل لیگ حرفه‌ای، 10 بازی متوالی خارج از خانه را برده است.

این منبع توضیح داد: پس از الشباب که بین سال‌های 2011 تا 2012 به سیزده پیروزی خارج از خانه دست یافته است، الهلال بالاترین میزان پیروزی خارج از خانه را در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای از آن خود کرده است.

الهلال اکنون تنها چهار امتیاز تا قطعی کردن عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فاصله دارد، زیرا بهترین میانگین امتیازی که النصر رده دومی می‌تواند به آن برسد، 86 امتیاز است.

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای