Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:32:44 GMT

پر کشیدن شادی از پارک شادی یزد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۴۷۰

پر کشیدن شادی از پارک شادی یزد

ایسنا/یزد پارک شادی یزد یکی از اماکن شاخص تفریحی و سرگرمی مرکز استان سالهای سال است که روی شادی کودکان این دیار را به خود ندیده است.

مدیر مرکز خلاقیت شهرداری یزد به تازگی در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت وجود مراکز تفریحی در تربیت کودکان اشاره و تاکید کرده بود ولی در پایش مراکز تفریحی و پارک‌های شهر میراث جهانی که همواره شهروندانش از کمبود آنها در شهرشان گلایه دارند، تعطیلی و بلاتکلیفی چندین ساله بزرگترین مجموعه تفریحی شهر یعنی پارک شادی بسیار جلب توجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارک که تقریباً جزو اولین پارک‌های شادی در استان یزد است به انواع وسایل بازی برقی مجهز شد و بسیاری از کودکان قدیم و میانسالان امروز یزد خاطراتی شیرین از آن دارند ولی کهنه شدن تجهیزات و بی‌توجهی به بروزرسانی وسایل بازی این پارک آن را در سالهای دهه ۸۰ کمی بی‌رونق و در سالهای اخیر به پارکی متروکه تبدیل کرده است.

مجموعه‌ی پارک شادی یزد که یکی از قدیمی‌ترین پارک های این شهر تاریخی محسوب می‌شود، در زمینی به وسعت سه هکتار در سال ۱۳۶۰ در بافت جدید بلوار دانشجوی این شهر ایجاد شد. گونه‌ی غالب درختان سر به فلک کشیده این پارک، درختان کاج و نارون بود لذا در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ فضای این پارک به طبیعتی دل‌انگیز و زیبا تبدیل شده بود.

البته اخیراً اقداماتی در راستای زیباسازی شهر در حاشیه‌ی پارک از سوی شهرداری منطقه‌ ۲ در حال انجام است ولی با توجه به اهمیت وجود مراکز تفریحی در شهر، این پارک برای رونق مجدد نیازمند انتظار نگاه مسئولان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس پارک بازی شادي كودكان يزد پارک شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس همواره برابر آلومینیوم در اراک بازی های سخت و چالشی را سپری کرده بود و در لیگ برتر نیز پس از ناکامی در باز کردن دروازه گوهری از آنها شکست خورد، حالا خیلی زود به گل رسید.

اوستون ارونوف در دقیقه ۱۱ با توپگیری از وسط زمین به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و با شوت پای چپش دروازه آلومینیوم را باز کرد و یک گل انفرادی به ثمر رساند.

ارونوف که خرید تاثیرگذاری برای سرخ‌ها بوده یک بار دیگر در گل‌های پرسپولیس تاثیرگذار بود و بازیکنان پرسپولیس پس از گل، او را در آغوش کشیدند.

دیگر خبرها

  • ببینید | شادی مردم اراک پس از حذف پرسپولیس و صعود آلومینیوم
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است