Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شفیعی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا تاکنون اولین بار است که ترافیک اینگونه جهش یافته است، گفت: متخصصان دلایل مختلفی را برای وضعیت ترافیک این روزهای تهران برشمردند و رفع برخی از محدودیت‌های کرونایی، واکسیناسیون گسترده که ترس مردم از رفت و آمدها را کاهش داده و فعال شدن برخی کاربری‌ها از جمله دلایل افزایش ترافیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در اجرای محدودیت طرح ترافیک، ایجاد محدودیت ازساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ تأثیری روی پیک ترافیک ندارد، افزود: چراکه پیک صبحگاهی از۶:۳۰ تا۸:۳۰ و عصرگاهی بعد از ۱۶:۳۰ است و محدودیت شبانه نیز برخی از ترددها را به طول روز منتقل کرده و باعث این شرایط شده است.


شفیعی با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک در عصر امروز در مورد پیشنهادات افزود: چند سناریو مطرح است که یک پیشنهاد این است که شرایط ترافیکی به حالت قبل برگردد و یک پیشنهاد دیگر هم برگشت پلکانی به شرایط قبل است که باید تصمیم گیری شود.


وی ادامه داد: دقت داشته باشید که وقتی محدودیت می‌گذاریم ممکن است بخشی از سفرها به حمل و نقل عمومی بیاید و نظر متولیان سلامت، شیوع همه‌گیری در بیماری باشد و نظر متفاوتی داشته باشند.


شفیعی در مورد ممنوعیت تردد شبانه گفت: محدودیت شبانه بیشتر نظر متولیان حوزه بهداشت بوده و معتقد بودند که سفرهای شبانه به علت شب نشینی های فامیلی و... است، اما جدیدا دیدیم که دکتر زالی مصاحبه داشتند و اعلام کردند که این ممنوعیت اثر نداشته است که برآورد می‌شود در ستاد کرونا این ممنوعیت لغو می‌شود.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1567426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران