Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:51:34 GMT

جدال سرخ در تهران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۷۷۹

جدال سرخ در تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران مهمان پرسپولیس است.

نساجی که هفته نخست موفق شد در ساری مهمانش فجر سپاسی شیراز را با ۱ گل از پیش رو بردارد فردا برای ادامه روند موفقیت خود می‌خواهد مقابل قهرمان ۵ دوره لیگ برتر، تیم دست و پا بسته‌ای نباشد و به گرفتن امتیاز فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ساکت الهامی خوب می‌دانند که بازی در ورزشگاه آزادی و در مقابل شاگردان یحیی گل محمدی سخت است و کار آسانی نیست، اما پرشورهای قائم شهری آماده بازی در آزادی هستند و از تلاش برای برتری در بازی‌های لیگ برتر دریغ نمی‌کنند.

پرسپولیس که در هفته نخست در اهواز موفق شد میزبانش فولاد خوزستان را با سه گل از پیش رو بردارد و امروز برای کسب پیروزی به میدان می رود تا در کورس رقابت با تبمهای مدعی عقب نماند چرا که تیمهای سپاهان، استقلال و گل گهر سیرجان هر دو بازی خود را بردند و قرمز پوشان تهرانی برای اینکه از صدر جدول دور نیفتند نیاز به پیروزی در این میدان دارند اما ببرهای مازندران هم برای رقابت با بازیکنان حریف آماده اند.

پرسپولیس به دنبال حذف روند شکست ناپذیری

این هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر است که باید در ورزشگاه آزادی به انجام برسد. در ۶ رویارویی پیشین سه برد برای نماینده پایتخت و سه تساوی به دست آمده و نساجی در رسیدن به پیروزی تا به حال ناکام مانده است. فرمول جالب این مسابقه، ثبت همه بردهای پرسپولیس در دیدارهای خانگی و به دست آمدن هر سه تساوی در دیدارهایی که نساجی میزبانی را به عهده داشته‌اند؛ بوده است.

در لیگ هجدهم پرسپولیس ابتدا با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه آزادی تیم تازه لیگ برتری شده نساجی را از پیش رو برداشت. در جدال برگشت اما نتیجه مساوی یک بر یک به دست آمد. نوزدهمین دوره لیگ برتر در حالی پیگیری شد که سرخپوشان تهرانی ابتدا در تهران با یک گل به پیروزی نائل شدند اما در دیدار برگشت بازهم تن به تساوی یک بر یک دادند و امتیازات تقسیم شد. دیدار رفت ۲ تیم در بیستمین دوره لیگ برتر با تساوی در ورزشگاه شهید وطنی مازندران خاتمه پذیرفت اما در بازی برگشت این مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بود که با ۲ گل از سد نماینده شهر خسته گذشت.

باید دید در هفتمین جدال این ۲ تیم در لیگ برتر چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. شاگردان ساکت الهامی به دنبال خرق عادت هستند تا برای اولین بار در تهران به پرسپولیس نبازند و شاگردان یحیی گل‌محمدی هم می‌خواهند به چهارمین پیروزی در چهارمین دیدار خانگی مقابل نساجی دست پیدا کنند و به ادامه فرمول تکراری تداوم ببخشند.

۳ برد پرگل برای پرسپولیس مقابل نساجی

پرگل‌ترین بازی پرسپولیس و نساجی، دیدار این دو تیم در سال ۷۱ در روزشگاه آزادی بوده که با نتیجه ۵ بر ۱ به سود پرسپولیس به پایان رسیده است. حمید روزبهانی مهاجم وقت پرسپولیس در آن بازی موفق به ثبت هت‌تریک شد. شیرمحمدی و درخشان نیز دو گل دیگر پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند. روزبهانی در آن بازی با شوت‌های از راه دور معروف خود به دفعات دروازه نساجی را بارها تهدید کرد. یک دیدار دو تیم هم در جام حذفی با برتری ۴ بر ۰ پرسپولیس به پایان رسید و یک بازی دیگر نیز با حساب ۳ بر ۰ به پایان رسیده است.

فرشاد آقای گل، بهترین گلزن پرسپولیس - نساجی

فرشاد پیوس مهاجم نامدار و اسبق سرخ‌ها با ۵ گل زده در بازی‌های پرسپولیس و نساجی، بهترین گلزن این تقابل به شمار می‌رود. شماره ۱۷ سال‌های دور پرسپولیس در یک بازی مقابل نساجی سابقه هت‌تریک داشته و در مجموع ۵ بار سابقه باز کردن دروازه نساجی را داشته است. حمید روزبهانی نیز با ۳ گل زده پس از فرشاد پیوس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

علی دایی: زندگی مرفه حق من است اما پنت هاوس ندارم 

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1567377

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه نساجی قائمشهر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم ورزشگاه آزادی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس