Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:26:05 GMT

سفر امروز هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین به قاهره

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۸۲۴

سفر امروز هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین به قاهره

هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز(چهارشنبه) برای دیدار با مسئولانی از سازمان اطلاعات مصر وارد قاهره می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، هیئتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ریاست زیاد نخاله، دبیرکل این جنبش امروز(چهارشنبه) برای دیدار با مسئولانی از سازمان اطلاعات مصر وارد قاهره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر در راستای دعوت قاهره از گروه‌های فلسطینی برای بررسی پرونده‌هایی از جمله آتش بس در غزه و آشتی ملی و پرونده‌های دوجانبه است.

قرار است این هیئت با عباس کامل، رئیس اطلاعات کل مصر دیدار کنند.

اوضاع غزه به ویژه محاصره و شروط آتش بس و بازگشایی کامل گذرگاه‌ها در رأس دستورکار دیدار این هیئت با مسئولان مصری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زیاد نخاله مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

حماس اعلام کرد: این جنبش بر برخورد کاملاً مثبت و مسئولانه، توجه و مصمم‌بودن خود برای دستیابی به توافقی که پاسخگوی خواسته‌های ملت ما باشد، تجاوز را به طور کامل پایان ببخشد و عقب‌نشینی کامل اشغالگران از نوار غزه، بازگشت آوارگان، افزایش امدادرسانی، آغاز بازسازی و همچنین مبادله اسرا را محقق کند تاکید می‌نماید.

گفتنی است این دور از گفت‌وگوها برای برقراری آتش‌ بس در نوار غزه و همچنین مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در قاهره ۲ روز به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • حماس: به پیش‌نویس یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم