Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@13:56:14 GMT

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ارشد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۳۰۱

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ارشد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شود. ناطقان:  به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان تا شنبه ۸ آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.


پذیرفته شدگان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org قرار گرفته است.
منبع: مهر برچسب ها: ثبت نام ، ناطقان ، ارشد ، کارشناسی ، دانشگاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام ناطقان ارشد کارشناسی دانشگاه پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد