Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:28:01 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی امروز رایگان است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۴۲۵

ناوگان حمل و نقل عمومی امروز رایگان است

شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اصفهان به صورت رایگان برقرار است.

علی قاسم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اختلالی که در برخی پمپ بنزین‌ها ایجاد شد، به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان امروز _چهارشنبه پنجم آبان_ خدمات ناوگان عمومی اتوبوس و مترو رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصمیم در همان دقایق اول صبح امروز به شهروندان اطلاع رسانی شده و می‌توانند بدون نیاز به استفاده از خودروهای شخصی خود از امکانات حمل و نقل عمومی شهر به صورت رایگان استفاده کنند.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: تا پایان وقت امروز مشکل پمپ بنزین‌ها به طور کامل مرتفع شود.

سرویس‌دهی مترو از ۶ صبح تا ۲۱

احمدرضا طحانیان، مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان نیز به ایمنا گفت: سرویس‌دهی خط یک متروی اصفهان از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: سرفاصله زمانی حرکت رام‌های قطار شهری ۱۵ دقیقه است که در زمان پیک مسافر این فاصله کاهش پیدا خواهد کرد.

سیستم کارت‌خوان اتوبوس‌ها غیرفعال است

سید عباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز به ایمنا گفت: از ساعات اولیه سرویس دهی امروز، تمام سیستم‌های کارت خوان اتوبوس‌ها غیر فعال شد.

وی با بیان اینکه سرویس‌های اتوبوسرانی اصفهان به شهروندان اصفهانی تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب در تمام خطوط انجام می‌شود، تصریح کرد: تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس به صورت فوق‌العاده برای سرویس دهی به شهروندان در نظر گرفته شده که در زمان پیک سفر به خطوط مورد نیاز اضافه خواهد شد.

کد خبر 531469

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوس مترو اصفهان رایگان شدن بلیت اتوبوس شهردار اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان ناوگان حمل و نقل اختلال در پمپ بنزین شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز