Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیش از 3هزار شعبه در سراسر کشور سبد مصرفی خانوار را با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت تأمین می کند.

شرکت فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش با شعار «نزدیک مثل همسایه» در سال ۱۳۸۸ برند خود را ثبت و نخستین فروشگاه خود را آذر ماه ۱۳۹۲ در تهران افتتاح کرد. هدف از تاسیس این فروشگاه، عرضه محصولات و کالاهای اساسی و مصرفی سبد خانوار از قبیل مواد غذایی، نوشیدنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با قیمت مناسب و کیفیت بالا بود. اما این فروشگاه های زنجیره ای به دلیل استقبال مشتریان و تامین کنندگان کالا، به مرور علاوه بر افزودن تعداد شعب در کل کشور، به عرضه و توزیع کالاهای بیشتری پرداختند تا جایی که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع میوه، پوشاک و حتی لوازم آرایشی گسترش دادند.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، با هدف پیشبرد اهداف خود، در حال حاضر (مهر ماه ۱۴۰۰) در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهرستان کشور، بیش از 3هزار نمایندگی دارد و قریب به ۲۸۰۰ نوع کالا و محصول تندگردش را به دست مشتریان می رساند. این شرکت همچنین برای ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

 

تخفیف های همیشگی محصولات افق کوروش

شاید برای بسیاری از مشتریان، یکی از مهم ترین فاکتور هایی که استقبال از خرید را افزایش می دهد، اعمال تخفیف روی کالا ها باشد. سود کم، تخفیف همیشگی و فروش بالا ویژگی اصلی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. فروشگاه های افق کوروش در کنار تخفیف های روزانه و همیشگی کالا ها، با برگزاری طرح ها و کمپین های ویژه به صورت ماهانه یا فصلی، برخی محصولات را با تخفیف های چشمگیر در کنار حفظ کیفیت به دست مشتریان می رساند. این ویژگی مهم، که در کمتر فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی به چشم می خورد، در کنار ارسال اینترنتی و تلفنی کالا ها، یکی از اهداف مجموعه فروشگاه های افق کوروش بوده است تا از این طریق، رضایتمندی و راحتی مصرف کنندگان را به دست آورد. بیش از ۲۰ میلیون مشتری و خریدار از شعب مختلف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نشان می دهد این فروشگاه در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، با تلاش و پشتکار مسئولان و همکاران در بخش مختلف از جمله فروشگاه و دفاتر مرکزی، موفق عمل کرده و توانسته است برند خود را تثبیت و اعتماد مشتریان را جلب کند.

 

قیمت پایین و کیفیت بالا

ایجاد کسب و کار بر پایه نمایندگی فرانچایز و رساندن محصول از تولید کننده به مصرف کننده با قیمت تمام شده پایین تر، به فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش این امکان را داده است تا به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای وارد بازار سرمایه شود. گفتنی است این شرکت، کالا های خود را از بیش از ۴۰۰ تامین کننده در کمتر از ۱ هفته، از انبار به فروشگاه ها می رساند. همچنین در صورت خرید اینترنتی از افق کوروش، کالا در کمتر از ۱ ساعت با اعمال تخفیف به دست مشتری می رسد. در کنار همه این ها، نظارت دقیق بر عملکرد فروشگاه ها و انجام آزمایش ها و کنترل کیفی کالاها، از دیگر اقدامات موثر مجموعه فروشگاه های افق کوروش بوده است که به رضایتمندی مشرف کنندگان منتهی شده است.

بازطراحی لوگو فروشگاه های افق کوروش، رهبر بازار خرده فروشی

افق کوروش به عنوان یکی از موفق ترین نمونه های خرده فروشی در ایران، با هدف راهبری بازار خرده فروشی و با تکیه بر ارزش ها و اهداف خود، در جهت تعامل با مصرف کننده نهایی و حضور یکپارچه در کشور، برای زندگی با کیفیت و خرید هوشمندانه تلاش می کند. در این راستا و برای نشان دادن این اهداف و تعاملات، شرکت افق کوروش اقدام به ایجاد تغییراتی در لوگوی برند خود کرده است. . افق کوروش سعی کرده تا در بازطراحی لوگوی جدید خود اهداف و راهبرد افق کوروش را به وضوح نشان دهد.  در لوگوی جدید «دایره» نشان دهنده هدف و «فلش» نشانه راهبری برای رسیدن به هدف است. در واقع علامت «فلش» در این لوگو، راهبری مجموعه افق کوروش را در قالب برنامه های آینده نگرانه، هوشمندی در خرید، ایجاد و توسعه ارزش برای مصرف کنندگان در کنار شفافیت، انجام می دهد. این راهبرد ها در طراحی «فلش»، به سمت هدف نهایی یعنی «دایره» نشان داده شده اند. افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می دهد. افق کوروش براساس ارزش و ماموریت های مجموعه ی خود این لوگو را برگزیده است.

 

افق کوروش همواره پذیرای نظر ها و پیشنهادهای شماست

مصرف کنندگان و مشتریان محترم مجموعه فروشگاه های همیشه تخفیف افق کوروش، می توانند انتقاد ها و پیشنهاد های سازنده خود را از راه های مختلف مثل استفاده از اپلیکیشن، تماس تلفنی، پیامک یا مراجعه به سایت این فروشگاه، به دست اندرکاران منتقل کنند. این شرکت برای جلب رضایت و خرید به صرفه، همیشه در کنار مشتریان خواهد بود و از نظر ها و پیشنهاد های شما استقبال خواهد کرد.

منبع: مجله کوروش

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش فروشگاه های افق کوروش شرکت فروشگاه افق کوروش خرده فروشی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو 2024 که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار داشت: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید؛ ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو 1403 استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

وی، ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رودررو و چهره به چهره را موثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه پیشنهاد داد تا پنجره واحد الکترونیک طی 5 روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

استاندار فارس از لزوم بهره‌گیری الگو‌های حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان بیان کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات 2 ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد