Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد به طور کامل و بر اساس کد ملی دانشجویان، آمار تزریق واکسن دانشجویان دانشگاه آزاد را در اختیار دارد. بر این اساس و طبق آخرین آمار، از مجموع اساتید و هیات علمی و حق‌التدریس ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر دو دوز واکسن و ۲۶ هزار نفر نیز دوز اول واکسن را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه آزاد همچنین گفت: از مجموع دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی نیز ۴۱ درصد یک دوز واکسن و ۵۹ درصد نیز دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: از بین دانشجویان کارشناسی نیز حدود ۱۸ درصد هنوز واکسن خود را دریافت نکرده‌اند که تزریق واکسن مابقی دانشجویان این مقطع نیز با هماهنگی وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

کلاس‌های دانشگاه آزاد از ۱۵ آبان در شهرهای آبی حضوری می‌شود 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به اینکه آیا از ۱۵ آبان کلاس‌های دانشگاه آزاد حضوری برگزار خواهد شد یا خیر گفت: دانشگاه آزاد نحوه حضوری بودن دانشجویان در دانشگاه‌ها را مطابق با دستورالعملی که در دست تهیه است، از شهرهای آبی و زرد آغاز خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه ما باید بین شهرهای قرمز و نارنجی در حوزه کرونا تفاوت قائل شویم و این مساله را مدیریت کنیم، افزود: برنامه دانشگاه آزاد در مرحله نخست شروع کلاس‌های حضوری در شهرهای آبی و زرد از ۱۵ آبان خواهد بود.

طهرانچی در خصوص زمان آغاز کلاس‌های حضوری مقطع تحصیلات تکمیلی نیز توضیح داد: حضور دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهرهای آبی به صورت کامل خواهد بود اما در شهرهای زرد تنها شاهد حضور دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از ۱۵ آبان خواهیم بود.
 

کد خبر 634337 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو كرونا در ايران دانشگاه آزاد - دانشگاه آزاد اسلامى واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو كرونا در ايران دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامى واکسن کرونا شهرهای آبی دانشگاه آزاد ۱۵ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!