Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فولادین ذوب و رئیس هیئت کشتی آمل از کشتی گرفتن امیرحسین زارع در دور برگشت لیگ برتر آزاد برای تیمش خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور رفت لیگ برتر آزاد تا امروز طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در دو گروه «د» و «ج» با صدرنشینی تیم‌های فولادین ذوب آمل و دانشگاه آزاد اسلامی دنبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (چهارشنبه) نیز این رقابت‌ها در گروه الف در مشهد با رقابت تیم‌های سهند ارس، آکادمی نادری خادم و امیدهای لرستان پیگیری می‌شود و روز جمعه با برگزاری رقابت 4 تیم صنایع مازندران، ستارگان ساری، مقاومت و خراسان جنوبی در جویبار پرونده دور رفت لیگ آزاد بسته خواهد شد.

دور برگشت این رقابت‌ها نیز قرار است از 16 آبان برگزار شود.

درحالیکه پیش از این اعلام شده بود که حسن یزدانی و امیرحسین زارع تیم فولادین ذوب را در لیگ برتر همراهی می‌کنند، هیچ کدام از دو کشتی‌گیر در دور رفت رقابت‌ها حضور نداشتند.

بابک بهمنی مدیرعامل تیم آملی در این باره به تسنیم، گفت: امیرحسین زارع در دور برگشت برای فولادین ذوب کشتی می‌گیرد. او عضو تیم ما است.

بهمنی که ریاست هیئت کشتی آمل را نیز برعهده دارد و عضو هیئت رئیسه هیئت کشتی استان مازندران است، تاکید دارد اتفاقی که امروز در کشتی آمل رخ داده و این شهر توسط امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی در کشتی آزاد صاحب دو مدال برنز المپیک و دو طلای جهان در یک سال شده است، محصول کار پشتوانه‌سازی در چند سال گذشته بوده است.

وی افزود: زمانی که آمدم مربیان رده سنی نوجوانان را جمع کردیم و ضمن حمایت از آنها، خواستیم که در این رده فعالیت‌ها منسجم‌تر باشد و در ادامه میزبانی مسابقات استانی را گرفتیم که آمل در رشته آزاد قهرمان مازندران شد.

بهمنی با بیان اینکه ما در کشتی فرنگی خوب بودیم و لازم بود روی رشته آزاد کار کنیم تصریح کرد: برای مدال‌آوران کشتی آمل در سطح استان و کشور جایزه نقدی در نظر گرفتیم و از مربیان حمایت کردیم. خوشبختانه بعد از سال‌ها نونهالان آزاد آمل در استان مازندران اول شد. کار درازمدتی انجام شده و حالا نتیجه داده است.

بهمنی هدف تیمش را بومی‌گرایی دانست و در مورد احتمال استفاده از کشتی‌گیر خارجی در مراحل پایانی لیگ تصریح کرد: این بستگی به وضعیت مسابقات پیش روی‌مان و تیم حریف دارد.

لیگ برتر کشتی آزاد| نتایج سه دیدار مشخص شدوعده عضو فراکسیون ورزش مجلس برای حمایت از کشتی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی امیرحسین زارع فولادین ذوب دور برگشت کشتی آمل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!