Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

شب گذشته تیم های الخور و الغرافه در دیداری از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در استادیوم ثانی بن جاسم شهر دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالت عادی جذابیتی برای هواداران ایرانی ندارد اما زمانیکه دو مربی سابق استقلال روی نیمکت تیم ها باشند که در مقطع حضورشان در ایران از محبوبیت بالایی نیز نزد هواداران آبی پوش برخوردار بودند، این مسابقه از جذابیت خاصی برخوردار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغرافه تابستان امسال آندره آ استراماچونی را برای نیمکت تیمش انتخاب کرد. پلنگ ها که باید در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، شیخ دیاباته مهاجم فصل قبل آبی ها را نیز جذب کردند. در سمت مقابل، الخور در هفته های پایانی فصل گذشته وینفرد شفر را به عنوان سرمربی خود برگزید که او موفق شد این تیم را در لیگ قطر حفظ کند.

اما شب گذشته دیدار یک طرفه ای بین دو سرمربی سابق استقلال رخ داد جایی که الغرافه به لطف درخشش خیره کننده دیاباته و هت تریک این بازیکن با ۵ گل از سد حریف خود عبور کرد. چنانچه مقطع کوتاهی که فرهاد مجیدی به عنوان مربی موقت روی نیمکت آبی ها را حساب نکنیم، استراماچونی به عنوان جانشین وینفرد شفر به استقلال پیوست و در نیم فصل حضورش در جمع آبی ها، این تیم را به صدر جدول رساند که به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا شد.

کالکشن پاییزه دنیلی رو از دست نده + ۵۰ هزار تومان تخفیف سفارش اول

این دو مربی شب گذشته و پیش از آغاز مسابقه الغرافه و الخور، به نزد یکدیگر رفته و برای لحظاتی با هم به گفتگو پرداختند. حالا و در شب تقابل دو مربی اسبق آبی ها، وینفرد شفر با نتیجه سنگینی مغلوب کسی شد که به عنوان جانشین او روی نیمکت استقلال نشسته بود. ضمن اینکه الخور با این باخت پر گل، به منطقه خطر نزدیک تر شد و آینده کاری وینفرد شفر نیز با این نتایج، به خطر افتاده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینفرد شفر آندره آ استراماچونی وینفرد شفر وینفرد شفر آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک کند و هر اتفاقی هم رخ دهد و حتی اگر تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی شود از این تصمیم منصرف نخواهد شد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسا تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا بتوانند این مربی جوان را برای ادامه حضور روی نیمکت این تیم در فصل آینده متقاعد کنند.

و نایب رئیس بارسلونا شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که در انجام این کار موفق بودند و سرمربی فعلی بارسا قرار است در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و تصمیم اولیه‌اش را در این باره تغییر داده است.

پیش از این هم گفته شده بود که لاپورتا و دکو به صورت جدی در تلاش هستند تا ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که رئیس این باشگاه به ژاوی اعلام کرده که آنها توانایی به خدمت گرفتن مربی بزرگ و نامدار را در این تابستان ندارند و از او خواسته که به همین دلیل در این فصل هم به همکاری با آنها ادامه دهد.

هرچند، او هم شرایطی برای ادامه این همکاری داشته که مدیران بارسا با انجام دادن آنها موافقت کردند اما به نظر می‌رسد که علاقه قلبی او به این تیم دلیل اصلی ادامه این همکاری بوده است.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!