Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:00:24 GMT

تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان عازم یاسوج شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۴۶۶

تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان عازم یاسوج شد

ایسنا/هرمزگان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان برای نخستین بار به مسابقات کشوری خبرداد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، افزود: برای اولین بار در استان مسابقات پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی باشگاه های استان (جهت اعزام به مسابقات کشوری) ۳۰ مهر ماه جاری در خانه بسکتبال بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود استعدادهای فراوان و ظرفیت بالای این ورزش در بخش بانوان آینده امیدبخشی را برای هرمزگان رقم خواهد زد، اضافه کرد: در هیات بدنسازی و پرورش اندام به دنبال آن هستیم تا عدالت را در رسیدگی و توجه به بخش های مختلف رعایت کنیم و با وجود علاقه و ظرفیت بالا در بخش بانوان به طور حتم با برنامه ریزی های صورت گرفته خبرهای افتخارآفرینی ورزشکاران هرمزگانی را در آینده خواهید شنید.

اخلاقی با اشاره به اینکه برای نخستین بار تیم پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان جهت حضور در مسابقات کشوری امروز عازم یاسوج شد، عنوان کرد: عسل مرادی، سحر رضایی، سوگند ملایی، خدیجه دیوان دیلمی، فاطمه امینی پور و مریم تفت نفرات اعزامی و عذرا بواشه و ریحانه مرادی به عنوان مربی و سرپرست تیم هرمزگان را در مسابقات کشوری همراهی می کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان در پایان گفت: این مسابقات از فردا ششم آبان ماه آغاز و ۸ آبان ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان پاورلیفتینگ بانوان مسابقات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب