Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌ حیدریه گفت: رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور،از روز دوشنبه با حضور ۱۲ تیم در این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید رضایی در این خصوص اظهار کرد: رقابت‌های فوتسال دسته یک نونهالان کشور، یادواره هزار و ۱۰۳ شهید منطقه تربت‌ حیدریه، از روز دوشنبه با حضور ۱۲ تیم در سالن امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور و سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مسابقات که تا نهم آبانماه ادامه دارد، تیم هایی از  استان‌های خراسان رضوی، لرستان، تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، قم، آذربایجان‌ شرقی، کرمان و هرمزگان شرکت دارند.

مجید رضایی با بیان این‌که رقابت‌ها در قالب ۲ گروه ۶ تیمی در حال انجام است، افزود: از خراسان رضوی سه تیم، از لرستان ۲ تیم و بقیه استان‌ها هر کدام یک تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی گفت: نمایندگان خراسان رضوی تیم‌های گوشت روز تربت‌ حیدریه، نیکتاچوب سبزوار و ماهان تندیس مشهد و از استان لرستان هم ۲ تیم معراج و شاهین ازنا شرکت دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه از ۵۰ میلیون مترمکعب فراتر رفت
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان