Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی درباره جلسه روز گذشته هیئت رییسه فدراسیون اظهار داشت:. یکی از مهمترین موارد دستور جلسه بررسی و تصویب پیشنهاد ریاست فدراسیون جهت انتخاب دبیرکل بود که با رای تمام اعضای حاضر در جلسه کامرانی‌فر رای لازم را کسب و به عنوان دبیرکل منصوب شد. ضمن اینکه بررسی در حوزه‌های مختلف کمیته انضباطی بر پایه پیشنهادات سازمان لیگ و ارکان قضایی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص مباحث اقتصادی قرارداد نفت پارس با اصلاحاتی مواجه و قرار شد قرارداد جدیدی با رعایت و توجه به صرفه و صلاح فدراسیون نهایی شود که به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص همکاری با شرکت همراه اول توضیحاتی ارائه شد که به زودی تبدیل به قرارداد خواهد شد. این قرارداد درخصوص فضا‌های مجازی و داده و محتوای مربوط به این حوزه یکی از روش‌هایی است که در درآمدزایی فدراسیون به آن توجه داریم و بنا است در این بخش درآمدزایی پایدار داشته باشیم. در واقع معماری نوینی در فوتبال کشور شکل گرفته است و باید تکامل پیدا کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: در تلاشیم تا رویکرد درآمدزایی فدراسیون را به سمت و سویی ببریم که از داده‌های تولیدی از فدراسیون و تیم‌های ملی درآمدزایی جدیدی به وجود بیاوریم. در واقع از خام فروشی در فدراسیون به سمتی حرکت می‌کنیم که با پردازش اطلاعات و رویداد‌ها و تولید محتوای مخاطب پسند درآمد ایجاد کنیم. همچنین در فضای جدیدی مانند فوتبال مجازی که پدیده جدیدی در جهان است و سرمایه گذاری کلانی روی آن در حال شکل‌گیری در جهان است ما نیز از این حوزه بهره ببریم و از این ظرفیت با همکاری همراه اول استفاده خواهیم کرد.

سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون تصریح کرد: شیوه کار ما مشارکت است و اینکه یک پروژه را به طور انحصاری به یک شرکت بسپاریم و خودمان کنار برویم اینطور نخواهد بود، بلکه از طریق درآمد‌های کسب شده براساس توافق صورت گرفته سهم فدراسیون پایدار خواهد بود و حق فدراسیون برای تولید محتوا‌ها به عنوان سرمایه و دارایی فدراسیون حفظ خواهد شد. مذاکرات مفصلی در حال انجام است که پس از اتمام کار کارشناسی توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

اصولی در پایان گفت: مبحث دیگر مطرح شده در نشست هیات رییسه بحث فراخوان طراحی لوگوی جدید فدراسیون فوتبال بود که یک درخواست عمومی است. در نهایت برگزاری فراخوان طراحی لوگوی جدید فدراسیون فوتبال به تصویب اعضا رسید و به زودی جزییات آن منتشر خواهد شد. بیشتر بخوانید: از نواب رئیس تا ارکان قضایی؛ جشنواره فعالیت مدیران غیرقانونی در فدراسیون عزیزی‌خادم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان اصولی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند