Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، نشست خبری ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضاییه امروز (چهارشنبه پنجم آبان) در حال برگزاری است.   ورود دستگاه قضایی به ماجرای سیلی زدن به استاندار جدید تبریز

خدائیان گفت: در مورد اتفاق سیلی زدن به استاندار جدید تبریز بلافاصله دادستان تبریز دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شخص خاطی به اتهام اخلال در نظم بازداشت و هم اکنون با قرار تامین در بازداشت است. مطالبی که به نقل از وی در فضای مجازی منتشر شده جعلی است و صحت ندارد. انگیزه وی شخصی بوده است. با چنین اعمالی برخورد قاطع می‌کنیم.   پرونده‌ای برای رئیس جمهور سابق در دستگاه قضا تشکیل نشده است

خداییان سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: اگر قرار باشد برای رئیس جمهور سابق پرونده‌ای تشکیل شود باید در دادسرای ویژه روحانیت به آن رسیدگی شود تا امروز پرونده‌ای برای رئیس جمهور سابق در دستگاه قضا تشکیل نشده است.   سامانه امضای الکترونیکی طراحی شد

خدائیان گفت: درگاه الکترونیکی ثبت من ایجاد شده است، در این درگاه تمام بخش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک خدمات خود را ارائه می‌دهند.
وی افزود: سامانه امضا الکترونیکی طراحی شده و از شنبه در یکی از استان‌ها به صورت آزمایشی در دسترس مردم قرار می‌گیرد. در سامانه امضا الکترونیکی احراز هویت و امضا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

سفر رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قضایی به استان خوزستان

سخنگوی قوه قضائیه  گفت: رئیس دستگاه قضا به همراه مسئولان عالی قضایی فردا به استان خوزستان سفر می‌کند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضاییه نشست برای رئیس جمهور سابق دستگاه قضا پرونده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟