Web Analytics Made Easy - Statcounter

یراق آلات از جمله مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار میروند. این اجزای به ظاهر کوچک آن چنان تاثیری در زندگی ما دارند که در نبود و خرابی آن ها زندگی مان دچار نقص می شود.

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

آشنایی با مدرن ترین یراق آلات و دستگیره های ساختمانی

یراق آلات از جمله مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار میروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجزای به ظاهر کوچک آن چنان تاثیری در زندگی ما دارند که در نبود و خرابی آن ها زندگی مان دچار نقص می شود. به عنوان مهم ترین یراق آلات ساختمانی می توان به دستگیره درب و قفل درب اشاره داشت. فروشگاه یراق ابزار مهم ترین مرکز فروش دستگیره درب در تهران و ایران می باشد. شما می توانید تمام محصولات و یراق آلات ساختمانی را از این مرکز تهیه بفرمایید. در این مقاله سعی داریم شما را خصوصیات انواع یراق آلات لوکس و لاکچری ساختمان مانند چشمی درب هوشمند، دستگیره و قفل های دیجیتال آشنا سازیم. 

دستگیره درب

دستگیره در از مهم ترین یراق آلاتی است که هر ساختمانی به آن نیاز دارد و بدون نصب دستگیره، درب ها کاملا بدون استفاده و ناقص باقی می مانند. دستگیره ها در جنس ها و طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند و هر محصول برای یک کاربرد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. از جدید ترین مدل های دستگیره می توان به دستگیره لوکس درب اشاره داشت که با تزئیناتی خاص ظاهری لاکچری به درب شما می بخشند. همچنین دستگیره های دیجیتال و هوشمند از سری جدید دستگیره های درب ساختمانی می باشند که می توانید با نصب این دستگیره ها علاوه بر زیبایی و کارایی به درب خود امنیت بسیار بالایی ببخشید.

انواع دستگیره درب

دستگیره های ساختمانی بر حسب نوع کاربرد، طراحی و جنس به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. از لحاظ طراحی و تکنولوژی ساخت می توان این دستگیره ها را این چنین تقسیم بندی نماییم:

 

دستگیره مکانیکی  دستگیره در پلاک دستگیره در رزت دستگیره هوشمند
طراحی و تولید دستگیره 

همان طور که اشاره شد یکی از مدل های دستگیره در، دستگیره مکانیکی یا همان مدل های قدیمی دستگیره است که همه ما با آن ها آشنایی داریم. این دستگیره ها از سال های بسیار دور همواره مورد استفاده قرار می گرفتند و هنوز هم یکی از محبوب ترین محصولات در سری دستگیره های ساختمانی می باشند. دستگیره ها دارای دو مدل پلاک و رزت هستند. دستگیره پلاک از مدل قدیمی تر می باشد و دارای طراحی یکپارچه ای است. در مقابل دستگیره رزت قرار دارد که با نام دستگیره دوتکه نیز شناخته می شود که این مدل دارای طراحی متفاوت و شیک تر می باشد. برخی از خریداران تصور دارند که این دستگیره ها دارای کیفیت مناسبی نیستند و به راحتی از جا کنده می شوند. ولی باید بدانید با نصب صحیح دستگیره رزت یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات را خواهید داشت. دستگیره ها برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند و باید سعی نمایید از هر محصول متناسب با نوع کاربرد آن استفاده نمایید تا حداکثر کارایی را برای شما به ارمغان بیاورد. دستگیره درب اتاق، دستگیره سرویس، درب ورودی و دستگیره درب حیاط از انواع دیگر این محصولات می باشند. 
همچنین دستگیره ها دارای آبکاری های متفاوتی می باشند که نوع آبکاری و جنس آن ها می تواند در قیمت دستگیره درب تاثیر گذار باشد. بهترین جنس دستگیره از زاماک با آبکاری pvd  است. از برندهای معروف که در زمینه تولید دستگیره فعالیت دارند می توان به برند ایران، فوروارد، کلون و سپهر استیل اشاره داشت. 

راهنمای خرید دستگیره درب 

 

دستگیره هوشمند درب

از سری جدید محصولات دستگیره در که بسیار کاربردی و با کیفیت است می توان به دستگیره های دیجیتال و هوشمند اشاره داشت. این محصولات علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای ساختمان، امنیت و آرامش را هم برای اهالی آن به ارمغان می آورند. دستگیره الکترونیک که می توان از آن ها به عنوان نوعی قفل درب نیز نام برد از طریق رمز، کارت و اثر انگشت قابل دسترسی می باشد ودیگر نیاز به حمل کلید و دردسرهای آن ندارید. از معروف ترین برندهای دستگیره هوشمند درب می توان به برند سامسونگ، میلره و کاداس اشاره نمود. اگر قیمت دستگیره های درب برای شما گران است می توانید سیلندر هوشمند را جایگزین این محصول نمایید. سیلندر دیجیتال و هوشمند کارکردی تقریبا مشابه دارد ولی با امکانات محدودتر.

چشمی درب دیجیتال و هوشمند

اگر به دنبال چشمی برای درب ضد سرقت خود و یا سایر درب های چوبی هستید ما به شما چشمی های دیجیتال را پیشنهاد می دهیم. این محصولات علاوه بر ایجاد امنیت ظاهری بسیار لوکس دارد و در نبود شما از تمام رفت آمد ها عکس و فیلم برداری خواهند نمود.
این مدل از چشمی درب را به راحتی می توانید جایگزین مدل های قدیمی نمایید، نصب چشمی دیجیتال بسیار ساده و در زمانی کوتاه می توانید این محصول را نصب و راه اندازی نمایید. قیمت چشمی درب دیجیتال به مدل چشمی و نوع تکنولوژی و کیفیت آن بستگی دارد. شما به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه ارتباط بین گوشی و چشمی را برقرار نموده و از هر نقطه در کره زمین درب منزل خود را کنترل نمایید.

تامین امنیت ساختمان با خرید بهترین مدل های قفل درب

قفل درب از مهم ترین یراق آلات ساختمانی به شمار می رود. درب ورودی ساختمان شما بدون قفل ضد سرقت هیچ ارشی نخواهد داشت. از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید قفل درب، کیفیت آن و امنیتی است که برای شما ایجاد می کند. همواره سعی نمایید بهترین برندها را برای خرید قفل درب ورودی ساختمان انتخاب نمایید و به هیچ وجه در هنگام خرید این محصول خساست به خرج ندهید زیرا مساله ی امنیت جان و مال شما در میان است!   قفل ها دارای انواع مختلفی می باشند: 

قفل سرویس قفل درب ورودی قفل ضد سرقت قفل درب اتاق قفل درب حیاط ایمن ترین قفل درب حیاط

برخی از افراد بر این باورند که درب حیاط یکی از اولین تجهیزات برای ایجاد امنیت برای ساختمان شما می باشد. اما این درب بدون قفل کاربردی ندارد! پس اولین عنصر برای حفظ امنیت ساختمان، درب وردی نه بلکه قفل درب ورودی و حیاط است. قفل های حیاطی در دو مدل مکانیکی و برقی ساخته می شوند که قفل های برقی درب حیاط بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشند. معروف ترین برندهای تولید کننده قفل آهنی درب حیاط برند کالی، فوروارد، سیزا و یوتاب می باشد. شما می توانید برای مشاهده و خرید قفل درب حیاط اینجا کلیلک نمایید.
قفل درب حیاط مکانیکی به دو دسته کلید ساده و کامپیوتری تقسیم بندی می شوند. قفل درب حیاط کامپیوتری دارای کلید و سسیلندر ضد سرقت می باشند که بدون کلید امکان باز نمودن این قفل ها کار بسیار سختی است. شما می توانید با استفاده از پیچ های موجود در جعبه محصول و یا روش جوش دادن قفل حیاطی را بر روی درب نصب نمایید. امروزه قفل های هوشمند درب حیاط نیز تولید شده که در حال رقابت با قفل های سنتی درب آهنی حیاط می باشند.

سیلندر قفل 

از دیگر یراق آلات ساختمانی می توان به سیلندر قفل اشاره داشت. سیلندر در داخل قفل درب قرار می گیرد و با چرخاندن کلید در داخل سیلندر، قفل باز و بسته می شود. سیلندر یا همان مغزی قفل، اگر دارای کیفیت لازم باشد به سختی شکسته می شود و حتی سیلندر های ضد سرقت که از جنس برنج و فولاد هستند در مقابل اسید هم مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شوند. سیلندرها دارای انواع مختلف سوئیچی، دیجیتال، سیلندر سرویس و آپارتمانی می باشند. برخی از افراد هنگام جابجایی و نقل مکان به منزل جدید کل قفل درب را تعویض می نمایند در حالیکه شما به راحتی و با هزینه کمتری می توانید تنها مغزی قفل درب را تعویض و با خیال راحت در منزل جدید ساکن شوید. 


برای خرید انواع یراق آلات با کیفیت و قیمت مناسب می توانید با فروشگاه یراق ابزار تماس بگیرید. 

09126007011

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قفل درب یراق آلات دستگیره درب یراق آلات ساختمانی دیجیتال و هوشمند دستگیره ها دستگیره درب درب ورودی چشمی درب زندگی ما مهم ترین ضد سرقت قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این حیاط خلوت چه کنیم؟!

یک فصل دیگر سرما هم تمام شد اما ورزشهای زمستانی در کشورمان همچنان مانند یک حیاط خلوت مانده و امیدی هم به اصلاح وضعیتش نیست.

سرویس ورزش مشرق- حالا که فصل سرمای دیگری را پشت سر گذاشته و وارد فصل گرمای کشور می شویم، یک مرور ساده نشان می دهد ورزش های زمستانی چگونه به یک محیط و حیاط خلوتی تبدیل شده و هیچ امیدی نیز به اصلاح آن وجود ندارد. فدراسیونی که می تواند در توسعه ورزش میان مردم در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی نقش ویژه و راهبردی داشته باشد، اکنون کجای کار ایستاده و دقیقه چه ماموریتی را برعهده گرفته است؟

در این زمینه بیشتر بخوانید: کاش این بساط را جمع کنید! ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس! آقای بازنشسته! دل بکن ...

نیاز به بررسی چندانی نیست تا از وضعیت اسکی خبردار شویم. دهه هاست این ورزش به محیط انحصاری برخی قبایل و خانواده ها تبدیل شده و گذر زمان نیز نتوانسته مانع از تداوم این وضعیت شود. در دوره ریاست کنونی هم نه تنها اوضاع اصلاح نشده که چه بسا بدتر شده که البته، چه کسی است که نداند رئیس کنونی، نقش چندانی در اداره امور ندارد و از مسندی که در اختیار دارد، خرسند و راضی! آری اینگونه است که سال ها و فصل ها می گذرد و این ورزش همچنان گروگان مانده و خواهد ماند.

حالا که یک فصل دیگر نیز بی هیچ دستاورد و امیدی به اتمام رسید، بر وزیر ورزش و جوانان است که تدبیری جدی کند. به راستی، این فدراسیون، بود و نبودش چه تاثیری بر ورزش کشور دارد؟ نباید یک بار برای همیشه تکلیف این حیاط خلوت را روشن کرد؟

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!