Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:09:30 GMT

بازگشت جووینکو به کانادا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۲۴۸

بازگشت جووینکو به کانادا

ستاره ایتالیایی فصل گذشته باشگاه الهلال عربستان پس از فسخ قرارداد به لیگ باشگاه‌های کانادا بازمی‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سباستین جووینکو که به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و افت محسوس عملکردش از فهرست الهلال خارج شد، پس از دریافت مطالباتش از این باشگاه به لیگ کانادا بازمی‌گردد.

جووینکو در سال 2019 از تورنتوی کانادا به الهلال پیوست و در فصل نقل و انتقالات اخیر به منظور باز شدن یک جای خالی جهت جذب ماتیوس پریرای برزیلی‌، نام ستاره سابق یوونتوس از فهرست بازیکنان الهلال خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نیکولو شیرا روزنامه‌نگار ایتالیایی؛ جووینکوی 34 ساله تصمیم گرفته یک بار دیگر راهی لیگ کانادا شود و بر همین اساس در پنجره نقل و انتقالاتی پیش روی دوباره به تیم تورنتو در لیگ این کشور می‌پیوندد. وی بین سال‌های 2015 تا 2019 در تیم تورنتو توپ می‌زد و در ادامه به الهلال پیوست.

توافق الهلال و جووینکو برای جدایی/ ستاره ایتالیایی در دو راهی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!