Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:02:46 GMT

۳۵۰ میلیارد برای کارخانه شیرخشک هزینه شده است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۳۷۰

۳۵۰ میلیارد برای کارخانه شیرخشک هزینه شده است

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان برای کارخانه شیرخشک بروجرد هزینه شده است.

عباس گودرزی در حاشیه تست اولیه برخی دستگاه‌های کارخانه شیرخشک بروجرد که امروز پنجم آبان ماه با حضور استاندار لرستان صورت گرفت، اظهار کرد: امروز در کارخانه شیرخشک تست اولیه برخی ماشین آلات و دستگاه‌های آن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای این پروژه با پیگیری‌های مستمر بیش از ۳۵۰میلیارد تومان به قیمت روز هزینه شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در فاز اول ۲۰۰ تن شیر به شیرخشک تبدیل می‌شود و در فازهای بعدی تا هزار تن پیش‌بینی شده و بزرگترین کارخانه شیرخشک خواهد شد.

گودرزی اضافه کرد: این پروژه علاوه بر فرصت ایجاد رونق تولید، ایجاد اشتغال خواهد داشت و یک حلقه از فعالیت‌های شستا خواهد شد که تولید شیر در مراکز دامپروری آنها از طریق این مرکز فرآوری بشود.

وی ادامه داد: البته بنا داریم که حلقه‌های دیگر این زنجیره را دنبال کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: با احیای این پروژه اشتغال مستقیم و فرصت‌های شغلی غیرمستقیم، رونق دامپروری در منطقه و در روستاهای بروجرد و اشترینان و شهرستان‌های هم‌جوار، زمینه‌سازی جهت احداث واحدهای جدید دام‌پروری در بروجرد و اشترینان ایجاد خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از پروژه شیرخشک، این کارخانه به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و می‌توان ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می‌شود را در بروجرد فرآوری کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی بروجرد اشترینان عباس گودرزی لرستان بروجرد و اشترینان کارخانه شیرخشک خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک

برخی از نوزادان به دلایل گوناگون از شیر مادر تغذیه نمی‌کنند و وقتی شیرخشک غذای اصلی نوزادان می‌شود والدین دغدغه تهیه آن را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما این روز‌ها افزایش یکباره قیمت برخی از برند‌های شیرخشک مانند شیرخشک آپتامیل پپتی والدین را نگران کرده است.

شیرخشک آپتامیل پپتی مناسب کودکانی است که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند به همین جهت با افزایش قیمت مشکلات والدین دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ امروز رفتم شیرخشک تهیه کنم شیرخشکی که تا آخر فروردین قیمتش ۵۰ هزار تومان بود به یکباره ۱۰۰ هزار تومان شده است خواهش میکنم افزایش قیمت یکباره شیرخشک را پیگیری کنید. فرزند من، چون به پروتئین گاوی آلرژی دارد به ناچار باید شیرخشک آپتامیل پپتی بدهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه