Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@06:23:59 GMT

یک هفته با عباس کیارستمی در سینما تک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۸۸۴

یک هفته با عباس کیارستمی در سینما تک

نمایش مستندهای منتخب درباره عباس کیارستمی (هنرمند سرشناس ایرانی) پایان بخش برنامه های «عکس پنج» با همکاری سینما تک خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام برگزارکنندگان این رویداد، «عکس پنج» نام نمایشگاهی بین المللی در حوزه عکس و ویدیو آرت است که قصد آن ایجاد پل ارتباطی بین کشورهای مختلف جهان و تبادل اندیشه و فرهنگ‌های مختلف با این سرزمین پهناور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که در گالری شیرین برگزار شده بود، حال مراسم اختتامیه آن با همکاری مجموعه سینما تک موزه هنرهای معاصر برگزار خواهد شد.

مهدی شادی‌زاده، دبیر و موسس این جایزه بین المللی درباره نحوه برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: «در این مراسم برای اولین بار ترکیبی از مستندهای منتخب درباره عباس کیارستمی، کارگردان فقید ایرانی از روز پنجشنبه، ششم آبان ماه در ساعت چهار بعد از ظهر در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید که برای اولین بار فیلم‌هایی درباره این کارگردان که تا به حال در ایران به اکران نرسیده را مانند فیلم یوجی موبارا کارگردان ژاپنی به نام «یک هفته با کیارستمی» و و فیلم بهرازنیا با نام «در نزدیکی کیارستمی» و ابراهیم حقیقی به نام «در هفتاد سالگی» به اکران درخواهد آمد.»

او ادامه داد: «این مراسم در آغاز با قطعاتی از موسیقی کلاسیک به نوازندگی صبا صفوی و یاسر جلالوند نوازندگان  ویولا و ویلون آغاز می‌شود و با سخنرانی نمایندگان سفارت خانه‌های ایتالیا، ژاپن و ترکیه درباره این کارگران فقید ایرانی ادامه پیدا کرده و بعد از آن فیلم «همراه با باد» به کارگردانی مهدی شادی‌زاده و تهیه کنندگی علیرضا شادی‌زاده به اکران در خواهد آمد. در این فیلم مستند که قبلا در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمده چهره‌های سرشناسی مانند آیدین آغداشلو، لیلی گلستان، کیانوش عیاری، مریم زندی و ابراهیم حقیقی حضور دارند.»
به گفته دبیر و بنیان گذار جایزه بین المللی «عکس پنج» کیوریتورهای این مراسم مهدی شادی‌زاده و علیرضا شادی‌زاده هستند و مدیر هنری سیمین بایرامی و مدیر اجرایی نیز سارا امیری است.

مراسم ویژه جشنواره بین المللی «عکس پنج» تا شنبه ۱۵ آبان ماه با نمایش مستندهای درباره عباس کیارستمی که برنامه آن در پیوست خبر قابل مشاهده است، برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مستند های کیارستمی سینما تک تهران عباس کیارستمی بین المللی شادی زاده عکس پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در هفته سوم مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، شهدای سوادکوه برابر اتحاد ستوان ایلام به نتیجه تساوی ۱-۱ خانگی رضایت داد و عاشوری زاده چالوس با حساب ۴ بر ۲ به میزبانش یادآوران شاهدیه یزد باخت.

ساسان قاسمی هر ۲ گل تیم عاشوری زاده چالوس را در روز غیبت و مصدومیت ۲ مهره کلیدی این تیم یاسر خزایی و منوچهر زاهدی به ثمر رساند.

شهدای سوادکوه با کسب اولین امتیاز در جایگاه چهارم گروه سوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

عاشوری زاده چالوس هم با ۲ امتیاز، رتبه چهارم گروه اول را به خود اختصاص داده است.

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در این هفته شهدای سوادکوه میزبان آراز بافت نظرآباد است و تیم عاشوری‌زاده چالوس هم مهمان پاریزه کردستان خواهد بود.

مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام