Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار مهاجم ایرانی به همراه ۳ بازیکن از ژاپن در میان بهترین لژیونرهای هفته قاره کهن قرار دارند.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای نظرسنجی بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که اسامی مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی‌زاده و اللهیار صیادمنش در میان گزینه‌ها دیده می‌شوند.

سایت AFC درخصوص این بازیکنان نوشت:

مهدی طارمی

پس از از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان، طارمی در بهترین شرایط خود به سر می‌برد در دیدار لیگ برتر پرتغال مقابل توندلا، هت‌تریک خیره‌کننده‌ای از خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون

آزمون ۹ دیدار برای تیم ملی ایران و زنیت گلی نزد و تحت فشار بود، اما روز یکشنبه نمایشی هیجان‌انگیز ارائه کرد. او دو گل زود هنگام به ثمر رساند، یک پنالتی به دست آورد تا زنیت،‌ شکستی سنگین بر رقیب خود یعنی اسپارتاک تحمیل کرد.

علی قلی‌زاده

قلی‌زاده با یک گل، یک پاس گل و رقم زدن سومین پیروزی متوالی شارلوا در لیگ بلژیک، همچنان نامش را در میان گلزنان می‌بیند.

اللهیار صیادمنش

دو بازی کامل ظرف ۷۲ ساعت برای هر بازیکن یک چالش است، اما به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیم در هر دو مسابقه، احساسی رضایت‌بخش برای مهاجمی ۲۰ ساله همانند صیادمنش محسوب می‌شود؛ کسی که درخشش در فوتبال اوکراین رشد می کند.

هوانگ هی‌چان (ولورهمپتون، کره جنوبی)،  جکسون اروین (سن‌پائولی، استرالیا)، تاکوما آسانو (بوخوم، ژاپن)، ریوتا موریوکا (شارلوا، ژاپن)، کیوگو فوروهاشی (سلتیک، ژاپن) و ایاز عثمان (یونیکوس، سوریه)، سایر نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته قاره کهن هستند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش سردار آزمون کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد