Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:45:53 GMT

تداوم توزیع شکر تنظیم بازار در زنجان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۹۴۶

تداوم توزیع شکر تنظیم بازار در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: حدود ۲۰۰ تن شکر تنظیم بازار در استان توزیع شد و با رایزنی‌های انجام شده با شرکت بازرگانی دولتی ایران روند تخلیه شکر تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با توزیع شکر تنظیم بازار در استان زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار استان و ماموریت‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران در مهرماه امسال، حدود ۲۰۰ تن شکر تنظیم بازار از انبارهای اداره‌کل غله استان زنجان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر از بنادر کشور شکر به مقصد استان زنجان ارسال شده و در انبارهای کالاهای اساسی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تخلیه می‌شود تا مشکلی از نظر تامین شکر به وجود نیاید.

این مسئول در رابطه با ادامه روند توزیع شکر تنظیم بازار در استان زنجان، تصریح کرد: طبق رایزنی‌های انجام شده با شرکت بازرگانی دولتی ایران روند تخلیه شکر تنظیم بازار تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان از بسته شدن پرونده خرید تضمینی گندم در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال ۷۲,۰۹۶ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میلیون تومان خریداری شده است که این مقدار توسط ۵,۲۵۰ کشاورز به مراکز ذخیره‌سازی استان اعم از دولتی و خصوصی در قالب ۱۲,۶۰۰ محموله ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان توزیع شکر شکر تنظیم بازار استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود