Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در سفر خود به استان خراسان رضوی، از زائرسرای کردستان در مشهدمقدس بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه زائرسرای استان کردستان همانند سایر استان‌های کشور در راستای تحقق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر چندسال پیش به مشهد مقدس مبنی بر احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت برای اسکان افرادهای کم‌بضاعت و لزوم تکریم زائرین امام رضا(ع) در این شهر در حال انجام است، افزود: زمین و مجوز این زائرسرا به‌صورت رایگان از سوی شهرداری مشهد به استان‌ها از جمله کردستان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه زائرسرای کردستان متعلق به نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم شیعه و سنی استان است، تصریح کرد: پس از اتمام پروژه، هرکسی اراده سفر به مشهد مقدس کند می‌تواند ثبت‌نام و از خدمات و امکانات زائرسرا بهره‌مند شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه زائرسرای کردستان در مشهد مقدس در حال حاضر حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امید است با مساعدت خیرین، علاقه‌مندان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام پروژه تکمیل شود.






انتهای پیام / .

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد