Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:06:59 GMT

ملی پوش بوکس ایران از دسترس خارج شد!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۹۵۷

ملی پوش بوکس ایران از دسترس خارج شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید احمدی صفا ملی پوش بوکس ایران که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی حضور نداشت ظاهرا با اجازه از مسئولان فدراسیون برای حضور در مسابقات کیک بوکس جهانی راهی ایتالیا می شود. او که در آخرین اردوهای تیم ملی هم حضور داشت به دلیل اینکه در سبک وزن یک بوکسور دیگر هم در ترکیب بود از مسئولان فدراسیون درخواست می کند تا برای گرفتن یک مدال به مسابقات کیک بوکس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی افتاده است که احمدی پس از رسیدن به ایتالیا از هتل محل اقامت خودش خارج شده و این کشور را به مقصد آلمان ترک می کند.امید احمدی به دوستان خودش در ایران پیام داده که به آلمان رسیده است و در این کشور اقامت دارد.پس از این پیام او دیگر جواب کسی را نداده است و فعلا خبری از امید نیست.ظاهرا همسر احمدی هم پاسپورت آلمانی دارد و با این ورزشکار به این کشور سفر کرده است.هنوز اظهار نظری رسمی در این باره از سوی مسئولان فدراسیون بوکس منتشر نشده است و حسین ثوری رییس این فدراسیون هم تلفن همراهش را پاسخ نمی دهد.در هر صورت خبرآنلاین آمادگی این را دارد که توضیحات مسئولان فدراسیون در این باره را منتشر کند.اینکه اصل ماجرا چیست؟آیا احمدی سفر شخصی به ایتالیا و سپس آلمان داشته و اگر این سفر شخصی نبوده(او برای حضور در مسابقات کیک بوکسینگ کشور را ترک کرده است)چرا وقتی او در ترکیب نبوده به این ورزشکار اجازه سفر برون مرزی داده شده است؟

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوکس بوکس مسئولان فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است